هاست پرسرعت
بازی

بازی Star Wars Jedi: Survivor دنیای گسترده‌تری خواهد داشت

بازی Star Wars Jedi: Survivor دنیای گسترده‌تری خواهد داشت

به گفته‌ی کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، جهان این عنوان بسیار گسترده‌تر از نسخه‌ی قبلی است و هر سیاره شامل مناطقی با NPC و دشمنان بیشتر می‌شود.

تبلیغات

بازی Star Wars Jedi: Survivor، جدیدترین اثر در حال توسعه‌ی استودیوی ریسپاون (Respawn) به حساب می‌آید که قرار است در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 (28 آوریل 2023) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

حال به تازگی استیگ آسموسن (Stig Asmussen)، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor، در مصاحبه‌ی جدید خود توضیح داده است که چرا این عنوان روی کنسول‌های نسل قبلی عرضه نخواهد شد. این کارگردان در ادامه‌ی توضیحات خود، به سخت‌افزارهای قدرتمند کنسول‌های نسل نهمی و تاثیر آن‌ها در گسترش جهان بازی Star Wars Jedi: Survivor اشاره کرد.

به گفته‌ی آسموسن، ریسپاون تلاش کرده است تا مناطق مختلف بازی Star Wars Jedi: Survivor را به جای مراحلی خطی برای پیشروی، تبدیل به سیاره‌هایی زنده و بزرگتر از قبل کند. در واقع بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که مناطقی در سیاره‌های مختلف بزرگ‌تر از آنچه در نسخه‌ی اول مشاهده کرده‌اند را ملاقات کنند که شامل تعداد و تنوع بیشتری از دشمنان و NPC‌ خواهند بود.

آسموسن عقیده دارد که توسعه‌ی نقشه‌های متراکم‌تر با جزئیات و گستره‌ی بیشتر به لطف سخت‌افزار کنسول‌های نسل نهمی بوده است. داشتن این نقشه‌های پرجزئیات و عمیق می‌تواند بازیکن را بیش از نسخه‌ی اول در جهان Star Wars غرق کند و باعث می‌شود تا هر سیاره که بازیکنان به آن سفر می‌کنند، به جای مرحله‌ای ساده تبدیل به یک مکان زنده و پویا شود.

در اخبار دیگری پیرامون بازی Star Wars Jedi: Survivor، آسموسن در مصاحبه‌ی اخیر توضیح داد که تیم سازنده در نظر داشت برای عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order از فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بهره ببرد اما در نهایت تصمیم به حذف آن گرفت. با این حال تجربه‌ی سازندگان از نسخه‌ی قبلی در پیاده‌سازی این فناوری در بازی Star Wars Jedi: Survivor موثر بوده است.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا