هاست پرسرعت
بازی

بازی Tekken 8 احتمالاً در سال 2023 منتشر خواهد شد

بازی Tekken 8 احتمالاً در سال 2023 منتشر خواهد شد

شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) در جریان آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که بازی مورد انتظار Tekken 8 احتمال دارد در سال 2023 منتشر شود.

این کمپانی ژاپنی در پاسخ به سوال یکی از سرمایه‌گذاران در خصوص انتشار بازی‌های آینده‌ی این شرکت اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی روی تعداد زیادی از پروژه‌هاست و عنوان Tekken 8 نیز با هدف انتشار در سال مالی 2023 یا بعد از آن در دست توسعه قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد که بازی مذکور ممکن است پس از پایان ماه مارس در سال آینده‌ی میلادی منتشر گردد.

تبلیغات

بازی‌های مختلف سری Tekken در طول سال‌ها و در مقاطع مختلف در سال‌های مربوطه بسیار پراکنده منتشر شده‌اند. به عنوان مثال، بازی Tekken 7 در ژوئن 2015 منتشر شد و این در حالی است که Tekken 6 در ماه اکتبر 2077 منتشر گردید که نشان می‌دهد در خصوص عرضه‌ی بازی Tekken 8 زمان‌بندی مشخصی وجود ندارد.

در ماه سپتامبر امسال و در جریان رویداد State of Play، بندای نامکو از بازی Tekken 8 رونمایی کرد. این بازی که با موتور آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) در دست توسعه قرار دارد، برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی جدید بر رویارویی پدر و پسر بین کازویا میشیما (Kazuya Mishima) و جین کازاما (Jin Kazama) تمرکز دارد.

BahadorDota2Lucciola Balladامیر حسینInvisible bearded userPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Tlou part 2 game of the centuryگیمر غمگینامیرParham_ShEzio Auditore da FirenzeWounds
حتما بخوانید : تلویزیون سونی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا