هاست پرسرعت
بازی

بازی The Callisto Protocol چهار سال پشتیبانی خواهد شد

بازی The Callisto Protocol چهار سال پشتیبانی خواهد شد

سازندۀ The Callisto Protocol، استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance)، می‌خواهد روی این اثر به عنوان آغاز فرنچایزی بزرگ و «گسترش‌پذیر» سرمایه‌گذاری کند.

وب‌سایت TrueTrophies به‌تازگی گزارشی از بازی The Callisto Protocol منتشر کرده است. در این گزارش آورده شده است که مارک جیمز، مدیر ارشد فناوری استودیوی استرایکینگ دیستنس، در پاسخ به سوال خبرگزاری TrueTrophies طی رویداد گیمزکام 2022 در باب انتشار بسته‌های الحاقی برای بازی The Callisto Protocol گفت:

ما این بازی را یک عنوان با خدمات کامل می‌دانیم و قرار است روی DLC سرمایه‌گذاری کنیم. بعد از انتشار بازی تا چهار سال از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

در ادامه دربارۀ نحوۀ پشتیبانی و محتویات بستۀ گسترش‌دهنده پرسیده شد و آقای جیمز با اشاره به این موضوع که دربارۀ جزئیات آن تصمیمی گرفته نشده است، پاسخ داد:

ما جهان بازی را گسترش‌پذیر قرار دادیم. جهانی را خلق کردیم که قادر است روایات متفاوتی را بازگو کند، پس می‌توانیم این روایات را از طریق DLC تعریف کنیم، یا در واقع آن‌ها را در دنباله‌های بعدی بازگو کنیم. ما این راه‌ها را باز گذاشته‌ایم.

دوست داریم که آن را یک فرنچایز در نظر بگیریم. زمانی که هر سازنده‌ای یک آی‌پی جدید می‌سازد، دوست دارد که آن را به دید یک فرنچایز برای سرمایه‌گذاری ببیند. ساخت یک آی‌پی جدید همیشه هزینه‌بر است، پس همیشه در تلاشیم تا جای ممکن از آن بهره ببریم.

تبلیغات

بنابراین، مشتاقان این جهان خشن و تاریک، می‌توانند آینده‌ای روشن را برای The Callisto Protocol متصور شوند.

بازی The Callisto Protocol چهار سال پشتیبانی خواهد شد

خبرگذاری TrueTrophies در راستای «گسترش‌پذیر» بودن این عنوان، از استودیوی مذکور پرسید که «آیا قرار است بازی‌هایی در ژانرها و سبک‌های مختلف که در جهان The Callisto Protocol جریان دارند را شاهد باشیم؟» آقای جیمز پاسخ این سوال را به سمت دیگری می‌برد و می‌گوید که شاید بسته‌های الحاقی شامل «حالت‌های مختلفی» شوند. حالت‌هایی که امکان دارد از «دیگر عناوین ژانر وحشت بقا» الهام گرفته شده باشند.

مارک جیمز در ادامه از آینده‌ای که برای بازی The Callisto Protocol متصور است، مثالی می‌زند:

در حال حاضر ما یک حالت داستانی خطی داریم… و هنوز می‌توانیم روایت کامل‌تر آلودگی زندان را بدون تغییر داستان خطی مذکور بازگو کنیم.

بازی The Callisto Protocol در 11 آذر 1401 (2 دسامبر 2022) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

SamadmarioonlykorosawaعلیJailor7077soosmarHunTeR007IrNهادی صفاییامیر گیمرPlaystation TThe Outsiderبهنام رادmeysambAQUARIUSMohsenj74متینAhmad_TRM.MTvitto corleoneEllie Terminatormore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا