هاست پرسرعت
بازی

بازی The Elder Scrolls 6 ممکن است برای پلی استیشن ۵ منتشر شود

بازی The Elder Scrolls 6 ممکن است برای پلی استیشن ۵ منتشر شود

اسناد تازه منتشر شده از مایکروسافت، گمانه‌زنی‌هایی به وجود آورده است که انتشار The Elder Scrolls 6 برای پلی استیشن ۵ را رد نمی‌کند.

تبلیغات

این شرکت هرگز امکان عرضه این بازی برای پلی استیشن ۵ را رد نکرده است، اما اشاره کرده بود که The Elder Scrolls 6 می‌تواند انحصاری ایکس باکس باشد.

همانطور که استفان توتیلو (Stephen Totilo) از Axios گزارش داد، مایکروسافت هفته گذشته تایید کرد که دو بازی بعدی زنیمکس (ZeniMax) قرار است فقط برای ایکس باکس و PC منتشر شوند. این بیانیه به عنوان بخشی از پرونده تایید قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد منتشر شد. اینجاست که همه چیز جالب می‌شود.

در دسامبر ۲۰۲۲، مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی آینده زنیمکس فقط برای ایکس باکس و PC منتشر خواهند شد. در آن زمان، اجماع کلی بر این بود که سه بازی The Elder Scrolls 6 ،Redfall و Starfield از جمله این عناوین هستند. از ماه دسامبر تاکنون، تنها بازی منتشر شده از زنیمکس، Hi-Fi Rush بود که نشان می‌دهد یکی از آن سه بازی است. بنابراین اکنون به دو بازی رسیدیم. Starfield و همچنین Redfall مطمئنا انحصاری ایکس باکس خواهند بود. فقط The Elder Scrolls 6 باقی می‌ماند که با این تفاسیر از سرنوشت نامشخصی برخوردار است. توتیلو به دنبال توضیح از مایکروسافت بود اما این شرکت از اظهار نظر خودداری کرد.

از پیروان bloodyblade.RedDenuvo Haterققنوس آسمانBehzaadBlackCityKratosGGmeysambKurosRaminHunTeR007IrNموز سخنگوMehranHalo reachMincraftPARASITE EVE 2Parhamjohn117master~chiefگیمر غمگینmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا