هاست پرسرعت
بازی

بازی The Last of Us Part 1 با فاصله‌ی کمی بعد از پلی استیشن 5 برای PC منتشر می‌شود

بازی The Last of Us Part 1 با فاصله‌ی کمی بعد از پلی استیشن 5 برای PC منتشر می‌شود

هنرمند ارشد بافت‌های محیطی ناتی داگ (Naughty Dog) یعنی Jonathan Benainous به تازگی گفته که فاصله‌ی زیاد بین نسخه‌های پلی استیشن 5 و PC بازی The Last of Us Part 1 نخواهد بود.

حتی با وجود تمام حواشی مختلفی که بازی The Last of Us Part 1 را احاطه کرده است، شکی نیست که این بازی قرار است فروش بسیار خوبی را تجربه کند. این مهم که بازی قرار است برای PC عرضه شود هم در این قضیه بی‌تاثیر نیست و دسته‌ای از مخاطبان برای اولین بار به این بازی دسترسی خواهند داشت.

حال باید پرسید که این نسخه‌ی PC دقیقا کی عرضه خواهد شد؟ در حال حاضر تاریخ دقیقی برای آن تعیین نشده، اما یکی از اعضای ناتی داگ گفته که فاصله‌ی زیادی بین این نسخه و نسخه‌ی پلی استیشن 5 نخواهد بود.

تبلیغات

در پاسخ به یکی از هواداران در توئیتر، هنرمند ارشد بافت‌های محیطی ناتی داگ گفت که نسخه‌ی PC بازی The Last of Us Part 1 خیلی زود پس از انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. می‌توان با اطمینان گفت که این فاصله بسیار کم‌تر از فاصله‌ی میان نسخه‌های پلی استیشن و PC دیگر عناوین انحصاری سونی است. سونی در سال‌های اخیر برخی از بهترین بازی‌های انحصاری خود مثل God of War و Marvel’s Spider-Man را به پلتفرم PC آورده است.

بازی The Last of Us Part 1 در 11 شهریور 1401 (2 سپتامبر 2022) برای پلی اسیتشن 5 عرضه خواهد شد.

یوهانGramy kDARKSIRENHerfeiyX_Wolverine_X🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉علیتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)AlbertM.MTPlayStation Studios PS5اتزیو آدیتورهEmperor Nima ShamsLucciola Ballad💫Mohsenj74,tarnishedvitto corleoneo0ashil0oThe KnightSquatlatex2امیر گیمرmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا