هاست پرسرعت
بازی

بازی The Lord of the Rings: Gollum تاخیر خورد

بازی The Lord of the Rings: Gollum تاخیر خورد

عنوان The Lord of the Rings: Gollum در ابتدا برای عرضه در سپتامبر 2022 برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل پولیش بیشتر تا چند ماه تاخیر خورده است.

این بازی در ابتدا برای عرضه در تاریخ 10 شهریور 1401 (1 سپتامبر 2022) روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، PC و نینتندو سوییچ (در تاریخ دیگری) برنامه‌ریزی شده بود.

ناشران آن در این مورد ‌چنین گفتند:

در طول چند سال گذشته، تیم ما به سختی در حال کار روی ساخت یک داستان تحسین‌برانگیز واقع در یک دنیای مهیج سرشار از جادو و شگفتی بوده است.

تبلیغات

ما به کسب انتظارات طرفداران و آشکارسازی از داستان ناگفته‌ی Gollum در راهی که به نگرش‌های J.R.R. Tolkien پایبند باشد، متعهد هستیم.

با این وجود، به منظور ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن، تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه‌ی The Lord of the Rings: Gollum را تا چند ماه به تعویق بیندازیم. در آینده‌ای نزدیک از زمان دقیق آن رونمایی خواهیم کرد.

بازی Gollum یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی داستان‌محور است که در آن بازیکنان در تلاش برای بازیابی حلقه‌ی یگانه هستند. این بازی هم راستا با رویدادهای توصیف‌شده در The Fellowship of the Ring جریان دارد.

نخستین تریلر گیم‌پلی بازی The Lord of the Rings: Gollum در اوایل این ماه منتشر شد.

marioDARKSIRENGramy kETERNAL_MAN (از بن بازگشته)امیر گیمرmeysambSquatlatex2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا