هاست پرسرعت
بازی

بازی The Lost Wild معرفی شد

بازی The Lost Wild معرفی شد

شرکت آناپرنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) در رویداد ویژه‌ی خود از بازی جدیدی به نام The Lost Wild رونمایی کرد.

بازی The Lost Wild که تحت نظر استودیوی Great Ape Games مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند، اثری در سبک وحشت بقا از دید اول شخص است که در آن دایناسورها حضور دارند. تیم توسعه‌دهنده این بازی را یک اثر سینمایی و غوطه‌ورکننده در مورد دایناسورها توصیف می‌کند و هدف آن این است که «احترام و وحشت» جانوران (که بیشتر شبیه حیوانات وحشی با عادات قابل مشاهده هستند) را به تصویر بکشد.

در بازی The Lost Wild بازیکنان قادر به کاوش صحراهای ماقبل تاریخ هستند و باید تمام تلاش خود را برای پنهان ماندن و جلوگیری از شناسایی انجام دهند. دویدن و تسلیحات غیر کشنده (مانند Flare Gun) نیز گزینه‌های موجود در بازی هستند که مورد دوم برای ترساندن دایناسورها عمل می‌کند.

تبلیغات

داستان بازی The Lost Wild از جایی آغاز می‌شود که بازیکن خود را گرفتار در دنیایی عجیب و غریب و ترسناک می‌بیند. با این حال یک صدا از طریق رادیو به عنوان راهنمای بازیکن عمل می‌کند. در بیشتر موارد بازیکنان باید در حین فرار از دایناسورها، به منظور بقا منابع مختلف را در اماکن متروکه کاوش کنند.

بازی The Lost Wild در سال 2024 از طریق استیم برای PC منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید اولین تصاویر و تریلر معرفی بازی مذکور را مشاهده نمایید.

دانلود 720
دانلود 1080
#ONLY_PS5💫Mohsenj74,tarnishedM.MTEllie Terminatorscorpionesmeysamb🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Lucciola Balladthe one above allfarshadxNyxweHTAlbertناتی گادGG.WP.EZ.WINKRATOSEFAN1

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا