هاست پرسرعت
بازی

بازی Thymesia برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

بازی Thymesia برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

اوربوردر استودیو (OverBorder Studio) و Team17 اعلام کردند که بازی اکشن و سولزلایک Thymesia روی نینتندو سوییچ نیز از طریق فضای ابری در دسترس خواهد بود.

شما هرگز نمی‌توانید بازی‌های سولزبورن زیادی در بازار ببینید، اما به‌زودی یک بازی جدید دریافت می‌کنیم که به‌نظر می‌رسد ارزش تجربه داشته باشد. بازی اکشن و نقش‌آفرینی Thymesia از استودیوی اوربوردر، به زودی بازیکنان را به محیط گوتیک و طاعون زده خود یعنی Kingdom of Hermes می‌برد و قبل از راه انتشار، پلتفرم هدف دیگری را به اهداف خود اضافه کرده است.

تبلیغات

ناشر بازی با یک تریلر کوتاه جدید، اعلام کرده است که Thymesia برای نینتندو سوییچ نیز در دسترس خواهد بود. این بازی قبلا فقط برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس تایید شده بود. با این حال، نکته جالبی وجود دارد، همانطور که این نکته در این روزها شامل حال اکثر بازی‌های مولتی پلتفرم نینتندو سوییچ می‌شود. نسخه سوییچ، یک نسخه ابری از بازی خواهد بود و به‌نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای عرضه روی سخت‌افزار کنسول وجود داشته باشد.

به انتشار بازی مورد انتظار Thymesia نزدیک شده‌ایم. این اثر در تاریخ 27 مرداد 1401 (18 آگوست 2022) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همانطور که متوجه شدید، Thymesia یک بازی تماما نسل نهمی است.

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا