بازی Wanted: Dead تا سال 2023 تاخیر خورد

بازی Wanted: Dead تا سال 2023 تاخیر خورد

بازی شوتر هک اند اسلش Wanted: Dead که قرار بود در سه‌ماهه‌ی آخر سال 2022 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و PC عرضه شود تاخیر خورده است. در کنار اعلام این تاخیر یک تریلر جدید هم برای بازی منتشر شده است.

این طور که به نظر می‌رسد تاخیرها در جهان بازی‌های ویدیویی تمامی ندارند. ساخته‌ی استودیوی Soleil یعنی Wanted: Dead هم تا سال 2023 تاخیر خورده است. Wanted: Dead یک شوتر هک اند اسلش سوم-شخص است که توسط توسعه‌دهندگان سابق Ninja Gaiden و Dead or Alive ساخته شده است. در کنار این تاخیر یک تریلر گیم‌پلی جدید هم برای بازی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

در این تریلر شاهد مقدار قابل توجه‌ای اکشن متنوع هستیم. در Wanted: Dead ما دنبال‌کننده‌ی گروهی به نام Zombie Unit و خصوصا ستوان Hannah Stone هستیم که باید به مبارزه با گنگ‌ها و مزدورها بپردازد تا اسرار و توطعه‌های یک شرکت بزرگ را بررسی کند. علی رغم این موضوعات، حس شوخ‌طبعی زیادی در روایت و دیالوگ‌های بازی دیده می‌شود.

سازنده‌ی این بازی مدعی شده که Wanted: Dead به دنبال ارائه‌ی یک تجربه منحصر به فرد برای طرفداران سرسخت است. در این بازی قرار است شاهد طیف وسیعی از سلاح‌ها و بیش از هشتاد Finisher منحصر به فرد هستیم. این بازی هم‌چنین دارای ظاهر و سبک و سیاق سایبرپانک دهه 90 است.

بازی Wanted: Dead در تاریخ 14 فوریه‌ی 2023 (دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

https://dl.gsxr.ir/user2/video/2022/summer/Wanted-%20Dead%20-%20Official%20Release%20Date%20Trailer_2.mp4
دانلود 720
دانلود 1080

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل