هاست پرسرعت
بازی

بازی Wo Long: Fallen Dynasty بر روی PC از DLSS پشتیبانی می‌کند

بازی Wo Long: Fallen Dynasty بر روی PC از DLSS پشتیبانی می‌کند

بازی Wo Long: Fallen Dynasty بر روی PC از فناوری DLSS انویدیا پشتیبانی می‌کند. با این حال تیم نینجا (Team Ninja) مطمئن نیست که آیا این ویژگی به هنگام عرضه حاضر خواهد بود یا مثل Nioh 2 در آینده اضافه خواهد شد.

این طور که به نظر می‌رسد Wo Long: Fallen Dynasty، بازی جدید استودیوی تیم نینجا، قصد دارد تا با قرض گرفتن از فرمول ساخته‌ی قبلی این استودیو یعنی Nioh و اضافه کردن المان‌های جدید در سیستم‌های مبارزات و گشت و گذار به اثر منحصر به فرد خود تبدیل شود. علی رغم Nioh و Nioh 2، این بازی از همان روز عرضه بر روی PC در دسترس خواهد بود. هم‌چنین قرار است شاهد پشتیبانی از ویژگی‌های منحصر به PC مثل DLSS باشیم.

آقای Fumihiko Yasuda و آقای Masaaki Yamagiwa، تهیه‌کنندگان بازی، در مصاحبه‌ای با WCCF Tech در این مورد صحبت کردند و گفتند که بازی Wo Long: Fallen Dynasty بر روی PC از ماوس و کیبورد و DLSS پشتیبانی خواهد کرد. البته شاهد به هنگام عرضه DLSS جزو ویژگی‌های بازی نباشد. این احتمال وجود دارد که مثل Nioh 2 در آینده و با یک آپدیت شاهد اضافه شدن DLSS به بازی باشیم.

تبلیغات

در مورد بخش چندنفره‌ی بازی هم باید گفت که پشتیبانی میان نسلی به بازیکنان نسل هشتمی و نسل نهمی اجازه خواهد داد تا با یکدیگر بازی را تجربه کنند. با این حال متاسفانه خبری از بازی میان پلتفرمی نیست و دارندگان ایکس باکس و پلی استیشن نمی‌‌توانند با هم و یا حتی با بازیکنان PC بازی کنند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی هم‌چنین از روز اول بر روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.

امیرEl DiabloBehzaaad

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا