هاست پرسرعت
بازی

بازی Wo Long: Fallen Dynasty نسبت به Nioh ساختار بازتری دارد

بازی Wo Long: Fallen Dynasty نسبت به Nioh ساختار بازتری دارد

استودیوی تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده‌ی بازی Wo Long: Fallen Dynasty، گفته که با این بازی قصد داشته تا نسبت به Nioh مکان‌های بزرگ‌تر و آزادی عمل بسیار بیشتری به بازیکنان بدهد.

بازی Rise of the Ronin که در سال 2024 به عنوان یک انحصاری پلی استیشن 5 منتشر خواهد اولین بازی جهان باز استودیوی تیم نینجا خواهد بود. با این حال پیش از عرضه‌ی آن بازی این استودیو یک اثر دیگر را برای تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد کرد. Wo Long: Fallen Dynasty، اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک جدید سازندگان Nioh، یک بازی جهان باز نیست. با این حال قرار است شاهد ساختار بسیار بازتر و گسترده‌تری نسبت به عناوین قبلی این استودیو یعنی Nioh و Nioh 2 باشیم.

تهیه‌کنندگان Wo Long: Fallen Dynasty یعنی Fumihiko Yasuda و Masaaki Yamagiwa به تازگی با وبسایت Wccftech مصاحبه‌ای داشتند و در آن به صحبت در مورد بازی پرداختند. به گفته‌ی این دو Wo Long: Fallen Dynasty همانند Nioh ساختاری ماموریت‌محور خواهد داشت، اما این بازی نسبت به عناوین Nioh بسیار گسترده‌تر است. مکان‌های بزرگ بازی به بازیکنان دلایل زیادی برای گشت و گذار خواهند داد:

تبلیغات

Wo Long: Fallen Dynasty نسبت به بازی‌های Nioh بازتر است. این مهم نه تنها به خاطر اضافه شدن مکانیک‌های پریدن، بلکه قرار داشتن بازی در کشور چین است. ما می‌خواستیم به بازیکنان مکان‌های بسیار بزرگ‌تری را ارائه دهیم. مکان‌هایی با چشم‌اندازهای وسیع، مناظر منحصر به فرد و قلعه‌های عظیم که همه المان‌هایی هستند که چین را تعریف می‌کنند.

این بازی هم‌چنان مثل Nioh ساختاری ماموریت‌محور دارد چرا که ما می‌خواستیم بازیکنان با حداقل حواس‌پرتی به اکشن و نبردهای بازی توجه کنند. با این وجود بازیکنان دلایل زیادی برای گشت و گذار دارند. Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی جهان باز نیست، اما برای گشت و گذار در محیط‌های آن پاداش خواهید گرفت.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی هم‌چنین از روز اول بر روی سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.

Parham_ShAlirezaMohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا