هاست پرسرعت
بازی

باس Malenia بازی Elden Ring در نسخۀ ابتدایی سخت‌تر بوده است

باس Malenia بازی Elden Ring در نسخۀ ابتدایی سخت‌تر بوده است

داده‌کاوهای Elden Ring اخیرا کشف کرده‌اند که هنگام رویارویی با Malenia در نسخه اولیه‌ی بازی، او از هوش مصنوعی متفاوتی بهره می‌برده است.

با تحلیل و بررسی نسخه‌ی 1.0 بازی Elden Ring که فاقد پچ‌ها و دیگر تغییرات بازی اصلی بوده و برای جلوگیری از به‌روزرسانی‌ها، به صورت آفلاین انجام شده است؛ Kotn3l چندین تغییر در الگوی حمله و قابلیت‌های این باس که تا حد قابل‌توجه‌ای باعث تهاجمی‌تر او می‌شود را کشف کرد.

Kotn3l توضیح داد:

هنگام مواجهه با Malenia هوش مصنوعی او کمی متفاوت‌تر است که حتی در این نسخه از بازی کامل نبود. بزرگترین تغییر قابل‌توجه این است که او هنوز به Waterfowl قدیمی خود دسترسی دارد که قبلا توسط افراد دیگر کشف شده بود. هدف از این ویدیو نمایش بعضی از تغییرات او با نسخه‌ی پچ‌شده است.

تبلیغات

جزئیات این تفاوت شامل تهاجمی‌تر بودن او در فاز اول، اجرای کمبوهای کمی متفاوت، بلاکینگ بهبودیافته مخصوصا در مقابل حملات متوالی و حرکت قدیمی Waterfowl Dance که اخیرا کشف شده است، می‌شود. همچنین حمله‌ی کلون در فاز دوم شامل scarlet rot نمی‌شود.

می‌توانید ویدیوی مربوطه را مشاهده کنید:

دانلود 720
دانلود 1080

اخیرا یکی از بازیکنان Elden Ring تصمیم گرفته است تا زمان رونمایی از DLC بازی، هر روز این باس بدنام را با بیلد متفاوتی شکست دهد. همچنین در نظرسنجی اخیر Elden Ring بازیکنان در مورد سلاح‌ها، spirit ashها، NPCها، ناحیه‌ها و باس‌های محبوب خود در بازی اظهار نظر کرده‌اند. این بازی همچنان پرفروش‌ترین عنوان سال 2022 در ایالات متحده است.

DARKSIRENAlireza1882KratosKratosیوهانchibikenpachimeysambInvisible bearded userArtoriasاتزیو آدیتورهA,sh💫Mohsenj74,tarnishedsamulJin sakaiAlbertDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا