باشگاه مشتریان ام وی ام مسابقات پدل را برای مالکان Arrizo5 برگزار کرد
باشگاه مشتریان ام وی ام مسابقات پدل را برای مالکان Arrizo5 برگزار کرد
پس از بیش از دو دهه فعالیت مستمر مدیران خودرو در صنعت خودروسازی ایران، اکنون تعداد اعضای خانواده مشتریان این برند به بیش از ششصد هزار نفر رسیده است. شرکت ام وی ام از دیرباز بر تمرکز بر “رضایت مشتریان” اصرار داشته و مسئولیت اجتماعی را هدف بلندمدت فعالیت های شرکت می داند. MVM یک بخش اختصاصی باشگاه مشتریان با اختصار WMWL (With MVM With Love ) یا “با ام وی ام با عشق” را ایجاد کرده است، یک نام تجاری منحصر به فرد برای مشتریان. ام وی ام در تهران، اصفهان، تبریز و بسیاری از شهرهای دیگر در سال گذشته بیش از ۳۰ رویداد را با نمایندگان خود برگزار کرده است. ام وی ام این بار برای صاحبان محترم Arrizo5 یک رویداد منحصر به فرد و بی نظیر برگزار کرده است.
این رویداد ورزشی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ و در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و باشگاه مشتریان ام وی ام میزبان بیش از ۴۰ خانواده و ۱۵۰ نفر از مشتریان خود بود. دلیل انتخاب ورزش پدل برای این رویداد، نزدیکی روح این ورزش به ذات اسپرت و ورزشی بودن خودروی آریزو۵ اسپرت است که باعث شده خانواده های جوان بسیاری را مجذوب عملکرد و طراحی خود کند.
ورزش های دیگری مثل پینگ پونگ و دارت نیز برای بانوان در نظر گرفته شده بود که افراد برنده هر یک نیز در انتها هدایای نفیسی را دریافت کردند. برای کودکان نیز سرگرمی های بسیاری در رویداد در نظر گرفته شده بود؛ دراپ بال، پازل، نقاشی، جنگا و چند بازی دیگر.
پس از پذیرش خانواده ها در راس ساعت ۹ صبح و صرف صبحانه، لیگ آغاز شد و در پایان، تیم برنده به طور تشریفاتی اعلام شد و مراسم به شکل کامل توسط رسانه مورد پوشش قرار گرفت. علاوه بر این، کارناوال خودروهای آریزو ۵ اسپرت جذابیت این رویداد را به اوج رساند. پس از پایان برنامه در باشگاه انقلاب، کارناوال به رستوران قصر لیدوما در غرب تهران منتقل شد. در طول مسیر، تعداد زیادی از شهروندان را برای تماشا و گرفتن عکس از کارنوال جذب شدند و آن را به یکی از نقاط برجسته مراسم تبدیل کرد. پس از این مراسم، مهمانان ناهار را در مجتمع لیدوما صرف کردند و هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد. میزبانی موفق رویداد ورزشی پدل آریزو ۵ اسپرت ، تلاش فعال مدیران خودرو برای بهبود رضایت خانواده مشتریان است. بازخورد نظرسنجی نشان داد که همه شرکتکنندگان از این رویداد تمجید و بازخورد رضایتبخش داشتند.
این رویداد نه تنها بستری برای جشن و تعامل است، بلکه فرصتی برای انتقال ارزش، ترویج فرهنگ و اتحاد مردم است. مدیران خودرو به حمایت از مفهوم «اول مشتری» ادامه میدهد، به جامعه به شیوههای معنادارتری تعهد خود رابازگرداند و برای ساختن آیندهای بهتر با مشتریان همکاری میکند.
مجله خبری gsxr