هاست پرسرعت
بازی

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی گیمفا به بازی های سال 2022

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی گیمفا به بازی های سال 2022

در این مقاله قصد داریم نگاهی داشته باشیم به بازی‌هایی که بیشترین امتیاز را از سوی gsxr کسب کرده‌اند. برای هر جایگاه، خلاصۀ نقد و بررسی از سوی منتقد را ثبت کرده‌ایم؛ برای مطالعۀ نقد و بررسی، روی نام بازی کلیک کنید. بدون فوت وقت، هر چه سریع‌تر به سراغ بالاترین امتیازات gsxr به بازی های سال 2022 برویم.

Elden Ring – 10/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

Elden Ring میراثی که توسط Breath of the Wild بر جای مانده بود را دریافت می‌کند و با افزودن فرمول سولز-لایک خود، آن را اعتلا می‌بخشد و فراتر می‌رود. در عصری که بازی‌های جهان آزاد با مخاطبین خود به مانند یک کودک رفتار می‌کنند و حس کنجکاوی را زایل می‌سازند، الدن رینگ به ماجراجویی‌های شما پاداش می‌دهد، روی شما به عنوان یک گیمر جست‌وجوگر و باذکاوت حساب باز می‌کند و در غافلگیر کردن شما کم نمی‌آورد. بی‌گمان یکی از بهترین بازی‌های نسل نهم را تنها دو سال پس از آغاز دریافت کرده‌ایم.

محمد حسین کریمی

Persona 5 Royal – 10/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

بازی Persona 5 Royal الماس ارزشمندی است که حالا برای دارندگان کنسول‌های نسل نهمی نیز به صورت بهبودیافته در دسترس قرار دارد. این عنوان بدون شک در تمام بخش‌های خود یک بازی کامل محسوب می‌شود و هر ملاکی در خرید یک بازی داشته باشید، ناامیدتان نمی‌کند؛ مخصوصاً اگر طرفدار نقش‌آفرینی‌های شرقی باشید. پیشنهاد می‌دهیم این اثر فراموش نشدنی را بدون چون و چرا تجربه کنید.

مهدی رضایی

Gran Turismo 7 – 10/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

گرن توریسمو ۷، ادای احترامی است رویایی، به تمام اجداد گذشته‌اش در این مجموعه و ادای احترامی است بر وصف بزرگان، از بزرگان رویاسازی به آن اولین اتومبیل و تاریخ‌اش، تا آن آخرین و بازماندگان‌اش. اگر این‌که می‌گویند دوران بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی تمام شده یا رو به اتمام است، حقیقت دارد، پس بیایید تا با هم به استقبال این آخرین شبیه‌ساز واقعی رانندگی و فرهنگ رانندگی برویم.

حسین غزالی

Mario + Rabbids: Sparks of Hope – 9.5/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope از هر نظر یک دنباله‌ی کامل و بهبود یافته برای نسخه‌ی پیشین خود محسوب می‌شود. آزادی عمل هر چه بیشتر در مبارزات، تنوع استایل‌های مختلف بازی کردن کاراکترها و شخصیت‌ خاص آن‌ها، دنیایی پویا و زیبا و مهم‌تر از همه، روندی با ثبات و سرگرم کننده، باعث شده‌اند تا این اثر بتواند به یک تجربه‌ی تقریبا بی‌نقص تبدیل شود که بسیاری از قوانین ساختاری بازی‌های مبارزه‌ای نوبتی را رعایت می‌کند و با ایده‌های متمایز کننده‌ی خود، آن را شخصی‌سازی می‌کند. بنابراین، اگر از نسخه‌ی ابتدایی این اثر یعنی Mario + Rabbids: Kingdom Battle لذت برده‌اید، مطمئن باشید که تجربه‌ای بسیار جذاب‌تر در این نسخه انتظارتان را می‌کشد.

تبلیغات

آرمان زرمهر

Sifu – 9.25/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

استودیوی Sloclap با درس گرفتن از برخی اشکالات عنوان Absolver و همچنین ارائه‌ی مکانیزم‌های بسیارجذاب، موسیقی متن فوق‌العاده، گرافیک هنری عالی و سیستم مبارزات عمیق، توانسته‌ است اثری خلق کند که نه تنها تجربه‌ای متفاوت در ژانر Beat’em Up را ارائه می‌دهد، بلکه حتی می‌توان از آن به عنوان یکی از عناوین مبارزه‌ای برجسته‌ی چند سال اخیر یاد کرد که کاملا لیاقت ستایش را دارد.

آرمان زرمهر

Resident Evil Village: Shadow of Rose – 9.25/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

اولین و آخرین DLC بازی Resident Evil Village یک تجربه‌ی داستانی احساسی را ارائه می‌دهد که به بهترین شکل داستان دو نسخه‌ی اخیر فرنچایز و خانواده‌ی Winters را به پایان برده و عمق بیشتری به پایان‌بندی Village می‌بخشد؛ به طوری که پس از پایان Shadows of Rose، نه تنها فهم عمیق‌تری از پایان نسخه‌ی هشتم پیدا می‌کنید، بلکه به راستی احساس به پایان رسیدن یک دوره از این فرنچایز به شما القاء می‌شود. با وجود آن که این بسته‌ی الحاقی از برخی مشکلات جزئی رنج می‌برد، اما نه تنها تجربه‌ای مهم از منظر داستانی را به ارمغان می‌آورد، بلکه با معرفی مکانیزم‌های تازه، گیم‌پلی‌ای نسبتا متفاوتی را نیز به تصویر می‌کشد که در نهایت این بسته‌ی الحاقی را به یکی از برترین بسته‌های الحاقی فرنچایز و تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش و خاص تبدیل می‌کند.

آرمان زرمهر

Tunic – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

اگر این نقد و بررسی را مطالعه کرده باشید، متوجه می‌شوید که TUNIC کاملا شایسته وقت شما است. وجود آن روی سرویس گیم پس به این معنی است که بسیاری از دارندگان ایکس باکس، هیچ بهانه‌ای برای اجتناب از تجربه TUNIC نخواهند داشت. این یک بازی کوچک، فریبنده و پرخاشگر است که از به چالش کشیدن شما لذت می‌برد و پاداش‌های خارق‌العاده‌ای هم برای شما به ارمغان می‌آورد. ما از یک کلمه برای خلاصه کردن TUNIC استفاده می کنیم: لذت بخش. تعداد کمی از بازی‌ها باعث می‌شوند که در کنار سرگرم‌کننده بودن، از هوش خود استفاده کنید و تعداد کمتری از آن‌ها این توانایی را دارند که همزمان لبخند روی صورت شما به ارمغان بیاورند.

امیرحسین رنجبر

A Plague Tale – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

بازی A Plague Tale: Requiem، یک داستان احساسی، غافلگیر کننده و سرشار از لحظات تلخ و شیرین را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. دنیای بازی در عین زیبایی، بسیار بی‌رحم و واقع‌گرایانه است که به دنبال این موضوع، گیمر در هر لحظه نگران اعضای خانواده‌ای می‌شود که سرگذشت آن را دنبال می‌کند. اگر از طرفداران بازی‌‌های داستان محور هستید و برایتان ارائه‌ی یک داستان فوق‌العاده بر مبارزات بازی اولویت دارد، این اثر حکم یک رویا را برای شما خواهد داشت.

محمدرضا نوروزی

Horizon Forbidden West – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

بازی Horizon Forbidden West، یک کلاس درس استادانه است در طراحی جهان و مراحل‌اش که مطمئناً میراثی گران‌بها در خاطرات بازی‌بازان و حتی بازی‌سازان نگه‌ می‌دارد. با شخصیت‌های دوست‌داشتنی، داستان‌نویسی کاملاً ارتقا یافته و عمدتاً قانع‌کننده و تجربه‌ی روان و هیجان‌انگیز مبارزات با انتخاب‌های متعدد، یکی از بهترین عناوین اکشن ماجراجویی و نقش‌آفرینی سال‌های اخیر به حساب می‌آید. اگرچه مشکلات فنی مثل مسئله‌ی دیر لود شدن بافت‌ها حداقل در ابتدای کار بخشی از بازی بودند، اما زیبایی و قدرت Forbidden West مدام کاری می‌کند که آن‌ها را فراموش کنید؛ آن هم در یکی از زیباترین جهان‌هایی که در بازی‌های ویدیویی دیده‌ام.

حسین غزالی

Weird West – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

اگر به عناوین وسترن و بازی‌های نقش‌آفرینی یا Immersive Sim علاقه‌مند هستید، به هیج عنوان بازی Weird West را از دست ندهید. این عنوان با الهام‌های درست و به جا از عناوینی چون Red Dead Redemption و Desperados و در عین حال حفظ هویت خود، توانسته یکی از لذت‌بخش‌ترین و اعتیادآورترین وسترن‌های دهه‌ی اخیر را برای ما به ارمغان بیاورد.

مهدی رضایی

Cuphead: The Delicious Last Course – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

می‌توان به جرات گفت که بسته الحاقی The Delicious Last Course حسن ختامی ارزشمندی برای یک اثر هنری است. این محتوای الحاقی راه جذاب نسخه‌ی اصلی را ادامه می‌دهد و با اضافه کردن موارد جزئی اما جذاب، یک ماجراجویی جدید را به مخاطبان عرضه می‌کند. اگر از تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی Cuphead لذت بردید، شک نکنید که این بسته الحاقی نیز برای شما فوق‌العاده دلچسب خواهد بود.

مصطفی زاهدی

Cult of the Lamb – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

ریسک سازندگان در ساخت بازی Cult of the Lamb به ثمر می‌نشیند. توسعه دهنده با الگوبرداری از ویژگی‌های مثبت بازی‌های پیشین این سبک، تجربه‌ای منحصر به فرد خلق کرده‌اند که در محصولی جز Cult of the Lamb نمی‌توانید چنین تجربه‌ای داشته باشید. هماهنگی و تناسب بخش‌های مختلف با یکدیگر، مهم‌ترین نقطه قوت این عنوان به شمار می‌رود. اثر جدید استودیوی Massive Monster احتمالا یکی از بهترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر است.

امیرحسین رنجبر

OlliOlli World – 9/10

OlliOlli World

به طور کلی، OlliOlli World به عنوان یک بازی 30 دلاری، محتوای مناسب و 6 ساعته‌ی خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. اگر به دنبال یک تجربه‌ی ساده و سرگرم‌کننده هستید که ذهن خودتان را برای مدتی محدود خالی کنید، OlliOlli World به شدت پیشنهاد می‌شود. با این حال اگر صبر کنید، می‌توانید این بازی را در تخفیفات و با قیمتی به مراتب به صرفه‌تر خریداری کنید. OlliOlli World تقریبا در تمام چیزهایی که می‌خواهد ارائه دهد، موفق است. بدون شک محصول جدید سازندگان Roll7، یکی از بهترین بازی‌های مستقل 2022 تا به این لحظه است.

امیرحسین رنجبر

Return to Monkey Island – 9/10

بالاترین امتیازات اعطا شده از سوی gsxr به بازی های سال 2022

امروزه، بازی‌های کمی هستند که هدف اصلی آن‌ها کسب درآمد نباشد و عشق و علاقه تار و پود آن‌ها را تشکیل دهد. اما Return to Monkey Island از آن تجربه‌های به یادماندنی‌ بر آمده از شوق و علاقه به شمار می‌رود که تا مدت‌ها از خاطر شما پاک نخواهد شد و در عصری که اکثر بازی‌ها به سمت تجربه‌های آنلاین یا سرویس محور حرکت می‌کنند، حکم یک زنگ تفریح فوق العاده را دارد.

محمدرضا نوروزی


نظر شما در مورد بازی‌های فوق چیست؟ آیا با نمرات اعطا شده موافق هستید؟

O2Porfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Zeusکچل در زمستانSina FateminezhadیوهانCOBALTVito scalettaEllieVisible bearded manمحمدامین حیدریAli 0zadeWounds...Eternal...امیر77????Praetor RykardA,,shM.Khmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا