هاست پرسرعت
بازی

باکس آفیس | انیمه Dragon Ball Super بر صدر تکیه زد

باکس آفیس | انیمه Dragon Ball Super بر صدر تکیه زد

انیمه Dragon Ball Super در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست صدر جدول باکس آفیس را از آن خود کند.

انیمه دراگون بال سوپر: ابرقهرمان (Dragon Ball Super: Super Hero) موفق شد تا در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها به فروش ۲۰/۱ میلیون دلاری دست پیدا کند و بر صدر جدول باکس آفیس تکیه بزند. این انیمه محصولی از کرانچی‌رول است.

فیلم هیولا (Beast) با بازی ادریس البا (Idris Elba) در نقش اصلی نیز جدیدترین فیلمی به شمار می‌رود که این هفته روی پرده سینماها اکران شده است. این فیلم کمپانی یونیورسال توانسته با کسب فروش ۱۱/۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا در رده دوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

در رده سوم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم قطار سریع‌السیر (Bullet Train) قرار گرفته است. این فیلم که سومین هفته اکرانش روی پرده سینماها را پشت سر می‌گذراند، در فروش آخرهفته خود در داخل آمریکا به رقم ۸ میلیون دلار دست پیدا کرد تا فروش کلی فیلم در داخل آمریکا به مرز ۶۹ میلیون دلار برسد.

فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و این هفته نیز به فروش ۵/۸ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد. تاکنون ۱۳ هفته از اکران این فیلم روی پرده سینماها گذشته و این فیلم توانسته به فروش جهانی یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون دلار دست پیدا کند و رکوردی بی‎‌نظیر را به جای بگذارد.

تبلیغات

این فیلم اکنون به عنوان نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شناخته می‌شود و اخیرا نیز در فروش داخل آمریکای خود از فروش فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) عبور کرده تا ششمین فیلم پرفروش تاریخ در داخل آمریکا لقب بگیرد.

در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته نیز انیمیشن ابرحیوانات لیگ دی‌سی (DC League of Super-Pets) قرار دارد. این اثر با کسب فروش ۵/۷ میلیون دلاری در داخل آمریکا به چنین جایگاهی رسیده است. فروش کلی این انیمیشن در داخل آمریکا نیز پس از چهار هفته اکران از مرز ۶۷ میلیون دلار گذشته است.

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) نیز در این هفته به فروش ۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد تا در جایگاه ششم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. این فیلم پس از هفت هفته اکران در داخل آمریکا به فروش ۳۳۲ میلیون دلار رسیده است.

فیلم یتیم: اولین قتل (Orphan: First Kill) و فیلم سقوط (Fall) نیز از جمله فیلم‌های تازه اکران شده محسوب می‌شوند اما نتوانستند فروش بالایی بدست بیاورند و در جمع ۱۰ فیلم برتر جدول باکس آفیس قرار بگیرند.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلم فروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱ Dragon Ball Super: Super Hero ۲۰/۱
۲ Beast ۱۱/۶
۳ Bullet Train ۸
۴ Top Gun: Maverick ۵/۸
۵ DC League of Super-Pets ۵/۷
۶ Thor: Love and Thunder ۴
۷ Nope ۳/۶
۸ Minions: Rise of Gru ۳/۵
۹ Where the Crawdads Sings ۳/۲
۱۰ Bodies Bodies Bodies ۷/۴

منبع: ددلاین

o0ashil0osamulPorfosormeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا