هاست پرسرعت
بازی

با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی Skull and Bones مشخص شد

با انتشار تریلری، تاریخ عرضه بازی Skull and Bones مشخص شد

سرانجام شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) رسماً اعلام کرد که بازی Skull and Bones در تاریخ 17 آبان 1401 (8 نوامبر 2022) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، PC، استیدیا و آمازون لونا منتشر خواهد شد.

داستان بازی Skull and Bones در قرن هفدهم میلادی و در اقیانوس هند اتفاق می‌افتد. در این بازی، جوان‌های طرد شده مختلفی گرد هم آمده‌اند که به وسیله‌ی داستان‌های یک دزدی افسانه‌ای فریب خورده‌اند. بازیکنان با اکتشاف در جهان بازی، با انجام معاملات و قراردادهایی با فروشندگان، اربابان جنایتکار و جناح‌های مختلف، بدنام خواهند شد. گیم‌پلی اصلی این بازی حول محور نبردهای دریایی جریان دارد و شما در کنار حمله به شهرها و قلعه‌های دشمنان، می‌توانید به کشتی‌های دیگر برای جمع‌آوری منابع مختلف یورش ببرید.

در بازی Skull and Bones، انواع مختلفی از کشتی‌ها وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با ویژگی‌ها و مزیت‌های مختلف انتخاب کنید. گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی کشتی و شخصیت بازی نیز وجود دارد. مناطق مختلف دیگری مانند سواحل آفریقا و هند شرقی نیز با اکوسیستم‌های منحصر به فرد خود آزاد می‌شوند.

Skull and Bones در کنار حالت PvE، از حالت PvP نیز برخوردار است که به صورت تک‌نفره و گروهی تا سه بازیکن قابل بازی خواهد بود. نسخه‌ی استاندارد این بازی روی PC با قیمت 60 دلار به فروش می‌رود. این در حالی است که قیمت نسخه‌های پلی‎‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس اثر مذکور، 70 دلار خواهد بود. نسخه‌ی Premium این بازی که با قیمت 90 دلار روی PC و با قیمت 100 دلار روی کنسول‌های نسل نهم به فروش می‌روند، دارای کالکشن The Ballad of Bloody Bones، دو مأموریت اضافی، یک کتاب هنری دیجیتال و موسیقی متن را ارائه می‌دهد. همچنین بازیکنان با پیش‌خرید این بازی بسته‌ی Highness of the High Sea را با آیتم‌های تزئینی مانند Garb و Coronation Firework دریافت می‌کنند.

در پایان شما را به تماشای اولین تصاویر، تریلر سینمایی و تریلر گیم‌پلی بازی Skull and Bones دعوت می‌کنیم.

تریلر سینمایی:

دانلود 720
دانلود 1080

تریلر گیم‌پلی:

دانلود 720
دانلود 1080
A personmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا