هاست پرسرعت
بازی

با یک بار تمام کردن Gotham Knights تمامی محتویات را تجربه نخواهید کرد

با یک بار تمام کردن Gotham Knights تمامی محتویات را تجربه نخواهید کرد

به گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی بازی Gotham Knights، هر کدام از چهار قهرمان این بازی لحظات داستانی منحصر به فرد خود را دارند و با یک بار تمام کردن بازی نمی‌توانید تمام آن‌ها را تجربه کنید.

شاید Batman در Gotham Knights مرده باشد، اما چهار تن از شاگردان او قرار است جای خالی‌اش را پر کنند. هر چهار شخصیت Batgirl ،Robin ،Nightwing و Red Hood قابل بازی هستند. ساختار جهان باز نقش‌آفرینی Gotham Knights به شما اجازه می‌دهد که در نقش هر کدام از این شخصیت‌ها بازی کنید. شما می‌توانید کل بازی را با یک شخصیت به پایان برسانید یا دائما بین آن‌ها سوییچ کنید. جالب است بدانید که روایت و داستان بازی هم تحت تاثیر شخصیتی که انتخاب کرده‌اید قرار می‌گیرند.

این یعنی با یک بار به پایان رساندن بازی Gotham Knights قادر به تجربه‌ی تمام محتویات داستانی آن نخواهید بود. کارگردن این بازی یعنی جف النور (Geoff Ellenor) در مصاحبه‌ای با مجله‌ی PLAY در مورد این جنبه از بازی صحبت کرد:

شما تمام محتویات بازی را با یک بار به پایان رساندن آن تجربه نخواهید کرد. فقط به خاطر اینکه مقدار زیادی محتوای منحصر به فرد هر قهرمان در طول داستان وجود دارد.

تبلیغات

کارگردان سینمایی بازی هم در مورد کات‌سین‌های بازی از این جهت صحبت کرده و گفته با وجود اینکه کلیت کات‌سین‌ها به یک شکل ارائه می‌شوند، قرار است شاهد تغییراتی بسته به شخصیت‌تان باشید:

از نظر ساختاری قرار است شاهد صحنه‌های نسبتا یکسانی باشیم، اما هر کدام از شخصیت‌ها تغییراتی را مناسب خودشان تجربه می‌کنند. این شخصیت‌ها حرکات متفاوتی دارند و به نحو منحصر به فرد خودشان با سایر شخصیت‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. همین باعث می‌شود تا شما شاهد صحنه منحصر به فرد هر قهرمان باشید. این تغییرات ریز هستند اما می‌توانید آن‌ها را حس کنید.

بازی Gotham Knights در تاریخ 29 مهر ۱۴۰۱ (21 اکتبر ۲۰۲۲) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

DARKSIRENRezag1Zahragamer2جیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»هادی صفاییArkhamامیرDarthامیر حسینLonesome guyکاکاسنگیEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا