بخش داستانی Tekken 8 بسیار بزرگتر از Tekken 7 است

بخش داستانی Tekken 8 بسیار بزرگتر از Tekken 7 است

بخش داستانی اصلی بازی مبارزه‌ای جدید Bandai Namco یعنی Tekken 8 قرار است به طرز قابل توجه‌ای بزرگتر از نسخه قبلی این سری یعنی Tekken 7 باشد.

کارگردان بازی Tekken 8 یعنی کوهی آیکدا (Kohei Ikeda) و تهیه‌کننده بازاریابی آن یعنی نائویا یاسودا (Naoya Yasuda) در مصاحبه‌ای جدید با Famitsu اطلاعات هیجان‌انگیزی را در رابطه با این بازی به اشتراک گذاشتند. بخشی از این اطلاعات مربوط به بخش داستانی این بازی مورد انتظار بود.

آیکدا گفت که بودجه این بازی بسیار زیاد و در حدی بوده که تیم توسعه آن را شوکه کرده است. او افزود که بخش داستانی در Tekken 8 به طرز قابل توجه‌ای بزرگتر از نسخه قبلی یعنی Tekken 7 بوده و همچنین حالت Arcade Quest از این بخش جدا است. آیکدا حالت Arcade Quest را یک بخش آموزشی الهام گرفته از آثار نقش‌‌آفرینی توصیف کرد. شما در این بخش آواتار خود را شخصی‌سازی می‌کنید و در یک حالت داستانی که حول محور بخش آرکید بازی‌های مبارزه‌ای می‌چرخد شرکت می‌کنید. این حالت به بازیکنان فرصت‌های منحصر به فردی را برای یادگیری چیزهای جدید خواهد داد.

در زمینه شخصی‌سازی هم آیکدا گفت که سیستم شخصی‌سازی بازی آن قدر پیشرفته است که بازیکنان می‌توانند هر کدام از کفش‌های یک شخصیت را به صورت مجزا تغییر دهند. بازیکنان هم‌چنین می‌توانند ست لباس‌های خاصی را بین شخصیت‌هایی که با هم رابطه دوستان یا خصمانه‌ای دارند را عوض کنند.

در زمینه بخش آموزشی در Tekken 8 هم گفته شده که هر ۳۲ شخصیت موجود در بازی بخش آموزشی مجزای خود را دارند تا بازیکنان با تمام سطوح مهارت بتوانند با آن‌ها آشنایی پیدا کنند. به علاوه بخش‌های آموزشی بسیار دوستانه هستند و یادگیری از طریق آن‌ها از مکانیک‌های ساده تا پیشرفته کار آسانی خواهد بود.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل