هاست پرسرعت
بازی

بردلی کوپر نقش اصلی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را بر عهده گرفت

بردلی کوپر نقش اصلی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را بر عهده گرفت

بردلی کوپر نقش اصلی بازسازی فیلم Bullitt به کارگردانی استیون اسپیلبرگ را بر عهده گرفت.

فیلم Bullitt با هنرنمایی تماشایی استیو مک‌کوئین (Steve McQueen) و کارگردانی پیتر ییتس (Peter Yates) به عنوان یکی از آثار کلاسیک تاریخ سینما شناخته می‌شود که در سال 1968 به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. حال پس از گذشت چندین دهه، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) تصمیم دارد تا بازسازی آن را با نقش‌آفرینی بردلی کوپر (Bradley Cooper) در قامت فرانک بولیت به ارمغان بیاورد.

طبق گفته‌های استیون اسپیلبرگ، فیلم جدید Bullitt نه یک بازسازی معمولی، بلکه روایت‌گر داستان جدیدی از زندگی این پلیس معروف شهر سان فرانسیسکو خواهد بود. پس از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا، کوپر و اسپیلبرگ درباره ساخت پروژه بولیت بارها به گفت و گو نشسته تا سرانجام به یک نتیجه‌گیری واحد رسیدند. آشنایی این دو به زمان ساخت فیلم American Sniper در سال 2014 بازمی‌گردد که در نهایت پروژه به دست کلینت ایستوود (Clint Eastwood) افتاد.

تبلیغات

بردلی کوپر در حال حاضر مشغول تهیه فیلم مورد انتظار Maestro می‌باشد؛ پروژه‌ای بیوگرافی که او تهیه‌کنندگی، نویسندگی، بازیگری و کارگردانی آن را بر عهده داشته است. اثری که با همراهی کری مولیگان (Carey Mulligan) ساخته شده و به عنوان یکی از شانس‌های فصل جوایز شناخته می‌شود.

فیلم Bullitt که پس از سال‌ها انتظار، سرانجام روند ساخت آن آغاز شده است؛ فعلاً از هیچ تاریخ اکرانی بهره نبرده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر حول محور آن صبر نماییم.

منبع: کولایدر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا