هاست پرسرعت
بازی

بررسی روش های یادگیری زبان انگلیسی – از اپلیکیشن تا دوره آموزشی

بررسی روش های یادگیری زبان انگلیسی – از اپلیکیشن تا دوره آموزشی

امروزه روش های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند که میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این روش ها استفاده می کنند. اما آیا همه روش های یادگیری زبان انگلیسی درست و اصولی هستند؟! در این مطلب، علاوه بر این موضوع به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی نیز می پردازیم. تا تهش با ما بیا!

زبان انگلیسی چیه؟!

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است که تقریبا در سراسر جهان از آن بعنوان مهم ترین زبانی که باید یاد گرفته شود، نام می برند. در دنیای امروز، دانستن زبان انگلیسی دیگر یک انتخاب نیست؛ اجبار است. چرا که انگلیسی زبان مرجع در علم و آموزش های معتبر دنیاست.

زبان انگلیسی در سایر حوزه ها همانند فیلم و سریال، تجارت، سیاست، ورزش، روابط بین الملل، اینترنت و دنیای مجازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین معنا که اگر شما انگلیسی بلد نباشید، عملا نمی توانید با جهان امروزی ارتباط برقرار کنید.

روش های یادگیری زبان انگلیسی؟! اصلا چن تا روش داریم؟!

اگر بخواهیم بطور کلی صحبت کنیم، یادگیری یا آموزش زبان انگلیسی به دو روش کلی امکان پذیر است. اولین روش، «آموزش یا یادگیری حضوری» و دومین روش «آموزش یا یادگیری غیرحضوری» است.

یادگیری حضوری

همانطور که از نامش پیداست، به روشی اشاره می کند که در آن فرد پس از تعیین سطح بصورت فیزیکی در کلاس حاضر شده و در کنار سایر زبان آموزان مشغول به یادگیری می شود. اما این نوع از آموزش معایب خاص خودش را دارد که بطور خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

تبلیغات
  • هزینه بالا: معمولا آموزشگاه ها برای برگزاری کلاس های حضوری، هزینه بالایی را از زبان آموز دریافت می کنند که این مورد یکی از مشکلات کلاس های حضوری است.
  • اتلاف وقت: یعنی آنکه برای یادگیری زمان زیادی را باید بگذرانید که این خودش یک نوع اتلاف وقت است، چراکه شما با صرف کمترین زمان هم می توانید فرایند یادگیری را دنبال کنید.
  • هزینه رفت و آمد: هزینه رفت و آمد مخصوصا این روزها بسیار بالا رفته است و عملا جزو هزینه های اضافی محسوب می شود.
  • عدم تناسب سطح زبان آموزان: شما در کلاسی قرار می گیرید که سطح همه یکی نیست و ممکن است مطالبی را که شما بلدید دوباره از اول به شما آموزش دهند.
  • محدودیت زمان: در یک کلاس بیست نفره، استاد هیچ گاه وقتی برای سنجش میزان یادگیری زبان آموزان در همان جلسه را ندارد، و ممکن است در ادامه برای آنها مشکلاتی پیش بیاید. پس شما باید در همان زمان محدود کلاس، مطالب آموزشی را فرا بگیرید.
  • محدودیت مکان: شما باید سر ساعت در یک محل مشخص حاضر باشید. حالا به هردلیلی اگر نتوانید حضور پیدا کنید، کل مطالب آن جلسه را از دست می دهید و دیگر آنها برای شما تکرار نخواهند شد.

یادگیری غیرحضوری

بررسی روش های یادگیری زبان انگلیسی – از اپلیکیشن تا دوره آموزشی

یادگیری غیرحضوری این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترده تر شدن گوشی های هوشمند، امروزه آموزش ها به سمت غیرحضوری شدن رفته اند. یادگیری غیرحضوری نکات مثبتی دارد که در زیر به چند مورد از آنها بطور خلاصه اشاره می کنیم.

  • بدون محدودیت زمانی: شما با در پیش گرفتن یادگیری غیرحضوری، هر زمانی که بخواهید می توانید به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشید. در حقیقت شما امکان بازبینی مجدد آموزش ها را دارید و در هر زمان می توانید به یادگیری بپردازید.
  • بدون محدودیت مکانی: در هر جا که باشید و در هر موقعیتی، می توانید انگلیسی را یاد بگیرید! چه در اتوبوس باشید، چه در قطار، و هر جای دیگری! شما برای یادگیری به کلاس محدود نیستید و حتی تخت خواب شما می تواند کلاس زبانتان باشد.
  • هزینه مقرون به صرفه: هزینه یادگیری غیرحضوری به مراتب کمتر از انواع دیگر یادگیری است؛ به دلیل آنکه هزینه های اضافه ای مانند رفت و آمد دیگر در این نوع یادگیری جایی ندارند.
  • تکرار آموزش ها: شما می توانید هر جا که دلتان خواست آموزش مورد نظر خود را از اول تماشا کنید. اینگونه هیچگاه نه مطلبی را از دست می دهید، و نه بدون یادگیری کامل سراغ ادامه محتوا می روید.
  • تعدد منابع: شما با استفاده از آموزش های غیرحضوری، برخلاف کلاس های حضوری، می توانید به چندین منبع دسترسی داشته باشید که بهترین مطالب آنها در محتوای آموزشی شما گنجانده شده است.

آموزش های حضوری یا غیر حضوری؟

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، یادگیری زبان انگلیسی به روش غیر حضوری در مجموع نمره بالاتری نسبت به آموزش های حضوری گرفته است. حال همین آموزش های غیر حضوری که محبوب همه علاقه مندان به زبان انگلیسی شده است، روش های مختلفی دارد، که در ادامه به بررسی آنها پرداخته ایم.

روشهای یادگیری غیر حضوری زبان!

با دسترسی به اینترنت شما می توانید براساس علاقه خود به هرکدام از روشهای غیر حضوری یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

دوره آموزشی زبان

یادگیری زبان انگلیسی از طریق دوره های آموزشی که بصورت جامع تهیه و تولید شده اند، یکی از بهترین روشها در یادگیری زبان انگلیسی می باشد. مجموعه های آموزش زبان انگلیسی با هدف آموزش سریع و بصورت غیر حضوری دوره های ویدئویی را برای یادگیری شما تهیه و تولید می کنند، که شما می توانید براساس هدفتان از یادگرفتن زبان به آنها مراجعه کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

بررسی روش های یادگیری زبان انگلیسی – از اپلیکیشن تا دوره آموزشی

برای یادگیری بصورت غیر حضوری شما نیاز به یک بستر جامع و کامل دارید که در واقع نقش کلاس زبان را برایتان بازی کند! اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در حقیقت یک بستر برای یادگیری شماست و شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن، کلاس زبان را در جیب خود داشته باشید.

اپلیکیشن یا دوره آموزشی؟ کدومش بهتره؟

در قسمت بالا، بصورت جداگانه توضیحاتی درمورد استفاده از اپلیکیشن و دوره های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی دادیم. به طور کلی تفاوت خاصی بین این دو وجود نداشته و همه چیز طبق سلیقه و علاقه شما خواهد بود.

اما مسئله مهم در این بین انتخاب بهترین اپلیکیشن یا دوره آموزشی است. اینکه شما از چه منبعی برای یادگیری استفاده کنید مهمترین نقش را ایفا میکند.

بهترینش رو براتون آوردیم!

مجموعه لینگوجو با هدف آموزش زبان انگلیسی با آسانترین، بروزترین و ارزانترین روش ممکن، بدون نیاز به کلاس حضوری، دوره های آموزشی و همینطور اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی لینگوجو را تهیه و تولید کرده است. تمرکز اصلی اپلیکیشن و دوره های آموزشی لینگوجو بر مطالب آموزشی دسته بندی شده و یادگیری مهارت های اصلی زبان انگلیسی می باشد.

بررسی روش های یادگیری زبان انگلیسی – از اپلیکیشن تا دوره آموزشی

مزایای اپلیکیشن آموزش زبان لینگوجو:

  • آموزش گرامر به صورت ویدئو محور
  • یادگیری Speaking و Listening برپایه هوش مصنوعی
  • انجام تمرینات هر درس بصورت نامحدود
  • تعیین سطح رایگان
  • اشتراک رایگان
  • آموزش لغات با تصویر و صوت
  • آموزش ریدینگ (داستان)
  • آموزش اطلاحات Idioms
  • اموزش اشتباهات رایج Common Mistakes
  • آموزش افعال عبارتی Phrasal Verbs
  • آموزش لغات ضروری 504, لغات ضروری 1100 ، آیلتس و اس ای تی SAT
  • فارسی بودن اپلیکیشن
  • آموزش مکالمه زبان انگلیسی
  • امکان پشتیبانی با اپلیکیشن
  • و…

البته با لینگوجو می توان توسط دوره های آموزشی نیز زبان انگلیسی را یاد گرفت.

The hunt is comingامیرDr.PyroBehzaaad

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا