هاست پرسرعت
خودرو

برف‌پاک‌کن بزرگ تسلا سایبرتراک و عدم کارایی در پیش‌تولید

برف‌پاک‌کن بزرگ تسلا سایبرتراک و عدم کارایی در پیش‌تولید

به تازگی تصویر جدیدی از برف‌پاک‌کن شیشه جلوی تسلا سایبرتراک منتشر شده است که جزئیات جالبی را در اختیار رسانه‌ها می‌گذارد. با توجه به این تصویر می‌توان گفت برف‌پاک‌کن تسلا در پاک کردن بخشی از شیشه جلو ناکام بوده است.

تسلا به تازگی تصاویری از برف‌پاک‌کن‌های بزرگ وانت برقی خود منتشر شده است. یکی از این تصاویر نشان می‌دهد که برف‌پاک‌کن سایبرتراک تنها اندکی بیش از نصف شیشه جلو را تمیز می‌کند و باقی بخش‌های آن دست نخورده باقی مانند. فرانز ون هولژاسن مدیر طراحی تسلا نیز اوایل سال جاری تصویر مشابهی را منتشر کرده بود که ظاهراً در آنجا نیز برف‌پاک‌کن خودرو نمی‌توانست بخش زیادی از شیشه جلوی سمت سرنشین جلو را تمیز کند.

شاید بتوان گفت برف‌پاک‌کن جلوی سایبرتراک جزو بزرگ‌ترین نمونه‌های بازار باشد. برخلاف اکثر قطعات مشابه که در زمان عدم استفاده زیر شیشه جلو قرار می‌گیرند، ظاهراً برف‌پاک‌کن سایبرتراک در زمانی که استفاده نمی‌شود به‌صورت ایستاده در کناره شیشه جلو می‌ایستد. ایلان ماسک مدیرعامل تسلا قبلاً گفته بود راه‌حل ساده‌ای برای شیشه جلوی بزرگ وانت برقی این برند وجود ندارد. حتی طرح اولیه سایبرتراک در سال ۲۰۱۹ فاقد برف‌پاک‌کن جلو بوده است.

هنوز مشخص نیست که تصویر منتشر شده از برف‌پاک‌کن خودرو مربوط به نسخه تولیدی نهایی بوده است یا خیر زیرا این خودرو هنوز تست‌های متنوعی را برای دریافت تأییدیه نهایی طی می‌کند. برند موردبحث اظهار داشته است اولین نمونه‌های سایبرتراک در سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهد رسید. تسلا هفته قبل نیز اعلام کرد اولین سایبرتراک تولیدی در گیگا فاکتوری تگزاس خط تولید را ترک کرده است. ماسک حدود چهار سال پیش بود که برای اولین بار از وانت برقی سایبرتراک رونمایی کرد اما تولید انبوه این خودرو در طول دو سال گذشته با تأخیرهای متعدد مواجه بوده است. به نظر می‌رسد سایبرتراک با ورود به بازار جزو خبرسازترین محصولات چند سال اخیر دنیای خودرو خواهد بود.

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۶۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا