هاست پرسرعت
بازی

برنامه کلینت ایستوود برای کارگردانی آخرین فیلمش با همکاری برادران وارنر

برنامه کلینت ایستوود برای کارگردانی آخرین فیلمش با همکاری برادران وارنر

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کلینت ایستوود، کارگردان و بازیگر ۹۲ ساله و برجسته سینما قرار است آخرین فیلم خود را کارگردانی کند. به نقل از DiscussingFilm، کلینت ایستوود پس از بیش از ۶ دهه و ساخت نزدیک ۵۰ فیلم به‌عنوان کارگردان و بازیگر ظاهرا قرار است رسما بازنشسته شود. ایستوود هم‌اکنون در حال جلو بردن روند توسعه آخرین فیلم خود به‌عنوان کارگردان است. گفته می‌شود که برادران وارنر وظیفه تأمین مالی و پخش فیلم را بر عهده دارد.

ایستوود از سال ۲۰۰۸ و فیلم Gran Torino در حال همکاری اختصاصی با برادران وارنر است و تاکنون ۱۰ فیلم از جمله فیلم Invictus، فیلم Sully، فیلم American Sniper و فیلم Richard Jewell برای وارنر کارگردانی کرده است. فیلم Cry Macho آخرین فیلم ایستوود بود که در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد. همکاری دوباره استودیو با ایستوود احتمالا به‌خاطر تغییر نگرش دیوید زاسلاو بوده است.

پس از اینکه دیسکاوری شرکت وارنرمدیا را خریداری کرد، زاسلاو گفت در مورد چراغ سبز مدیران قبلی به ساخت فیلم Cry Macho گفته بود که آن‌ها به هیچکس مدیون نیستند. اما اخبار جدید حاکی از تغییر نظر آن‌ها دارد. فیلم جدید ایستوود فعلا با نام تولیدی Juror #2 شناخته می‌شود که گفته می‌شود تمرکز داستان آن روی یک هیئت منصفه در محاکمه یک قتل است، اما او متوجه می‌شود که احتمال دارد او قاتل باشد و بدین ترتیب او در حال مبارزه برای تسلیم شدن یا دستکاری رای هیئت منصفه برای رهایی از جرم است.

فیلم Juror #2 قرار است چهلمین فیلمی باشد که ایستوود کارگردانی می‌کند که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم نهایی خود را نیز بر عهده دارد. ایستوود پیش از این ۴ بار برنده جایزه اسکار شده است و کارنامه درخشانی در بازیگری نیز دارد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا