هاست پرسرعت
خودرو

بزرگ‌ترین رژه لامبورگینی در پیست سوزوکا با حضور ۲۵۱ خودرو

بزرگ‌ترین رژه لامبورگینی در پیست سوزوکا با حضور ۲۵۱ خودرو

لامبورگینی با حضور ۲۵۱ دستگاه از محصولات خود رکورد بزرگ‌ترین رژه خودرویی تاریخش را جشن گرفت. این برند دوست‌داشتنی ایتالیایی امسال شصتمین سالگرد تأسیس خود را گرامی می‌دارد.

ایتالیایی‌ها برای گرامی داشت شصتمین سالگرد تأسیس خود برنامه‌های ویژه‌ای را در ژاپن تدارک دیده‌اند که یکی از آن‌ها رژه ۲۵۱ دستگاه لامبورگینی در پیست مشهور سوزوکا بوده است. نماینده‌های کتاب رکوردهای جهانی گینس در مراسم یاد شده حضور داشته‌اند تا بزرگ‌ترین رژه خودروهای لامبورگینی را به‌صورت رسمی ثبت کنند. خودروهای حاضر در رژه لامبورگینی جزو خاص‌ترین محصولات تاریخ این برند بوده‌اند و از میورا نمادین تا کانتاش LPI 800-4 را شامل شده‌اند. علاوه بر این لامبورگینی خودروهای مهمی را نیز به نمایش گذاشته است. یک دستگاه ۳۵۰GT ایسلرو و کانتاش نشان دهنده مهارت‌های بخش بازسازی و احیای لامبورگینی بوده‌اند. بخش سفارشی ساز اد پرسونام نیز کپی لامبورگینی لانگ توکیو را تولید کرده است. همچنین مشتریان ژاپنی می‌توانند آپشن های خاصی را برای خودروهای خود سفارش دهند.

با توجه به حضور صدها مالک خودروهای لامبورگینی در این مراسم، برند یاد شده فرصت را برای معرفی اوراکان استراتو در ژاپن مغتنم شمرده است. استراتو از سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر، فاصله بیشتر بین چرخ های روبرو، فلاپ های جدید و لاستیک‌های ران فلت سفارشی بریجستون AT002 سود می‌برد. پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری اوراکان استراتو نیز ۶۰۲ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتون متر قدرت تولید می‌کند. در کل ۱۴۹۹ دستگاه از محصول جدید لامبورگینی برای عرضه در بازارهای جهانی تولید خواهد شد.

اوراکان STO تایم چیسر ۱۱۱۱۰۰ و شبیه ساز تایم گیزر نیز در مراسم ویژه پیست سوزوکا حضور داشته‌اند. همان‌طور که قبلاً در gsxr نیز خبرش منتشر شد، تایم چیسر و تایم گیزر حاصل همکاری لامبورگینی با ایکه اوچی بوده است. کد باینری ۱۱۱۱۰۰ نیز شماره ۶۰ یا همان شصتمین سالگرد تأسیس لامبورگینی را نشان می‌دهد. شایان ذکر است بخش بازسازی لامبورگینی اخیراً مراسم ویژه‌ای را در سوئیس برگزار کرده است تا یک دستگاه میورا P400s میلچیودی را به نمایش بگذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا