هاست پرسرعت
بازی

بسته الحاقی بازی World of Warcraft با نام Dragonflight در سال 2022 منتشر می‌شود

بسته الحاقی بازی World of Warcraft با نام Dragonflight در سال 2022 منتشر می‌شود

شرکت Blizzard Entertainment عرضه‌ی بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft با نام Dragonflight در سال 2022 را تایید کرده است. در حال حاضر می‌توانید چهار نسخه‌ی مختلف از این بسته الحاقی را پیش‌خرید کنید.

بسته الحاقی Dragonflight که در ماه آوریل در کنار Wrath of the Lich King Classic معرفی شد شامل چهار منطقه‌ی جدید می‌شود. به علاوه قرار است شامل اولین ترکیب نژاد و کلاس در World of Warcraft با نام Dracthyr Evokers باشیم.

در حال حاضر چهار نسخه‌ی مختلف از این بسته الحاقی برای پیش‌خرید در دسترس هستند. نسخه‌ی Base با قیمت 49.99 دلار، نسخه‌ی Heroic با قیمت 69.99 دلار و نسخه‌ی Epic با قیمت 89.99 دلار. یک نسخه‌ی فیزیکی ویژه با قیمت 129.99 دلار هم به صورت محدود منتشر می‌شود. این نسخه علاوه بر تمام محتوای دیجیتالی نسخه‌ی Epic، شامل یک آرت‌بوک برای Dragonflight، یک پد ماوس با طرح Dragonflight و پنج سنجاق با طرح‌های مختلف می‌شود.

بازی World of Warcraft از زمان عرضه در سال 2004 تقریبا هر دو سال یک بسته الحاقی جدید دریافت کرده است. آخرین بسته الحاقی بازی در سال 2020 با نام Shadowlands منتشر شد. Wrath of the Lich King Classic، بسته الحاقی دیگر بازی که یک بازسازی از بسته الحاقی Wrath of the Lich King از سال 2008 است، نیز به صورت رایگان برای مشترکین World of Warcraft عرضه می‌شود.

بازی World of Warcraft در حال حاضر بر روی پلتفرم PC در دسترس قرار دارد.

DARKSIRENDr.Pyromeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا