هاست پرسرعت
بازی

بلک آدام با بازی دوئین جانسون در آینده دی‌سی جایی ندارد

بلک آدام با بازی دوئین جانسون در آینده دی‌سی جایی ندارد

دوئین جانسون تایید کرده که شخصیت بلک آدام با بازی او فعلا در آینده دنیای دی‌سی جایی نخواهد داشت.

فیلم بلک آدام (Black Adam) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که زمان زیادی از اکران آن روی پرده سینماها نمی‌گذرد. در این فیلم دوئین جانسون نقش شخصیت تث آدام را بازی می‌کند و گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی برای حضور پررنگ وی در آینده دی‌سی وجود داشت.

صحبت‌ها در مورد ساخت فیلم «بلک آدام ۲» و همچنین ساخت چندین نسخه‌فرعی بر اساس شخصیت‌های گروه جامعه عدالت آمریکا سبب شده تا بسیاری از طرفداران دوئین جانسون از حضور پررنگ او در دی‌سی بسیار احساس خوبی داشته باشند.

با این حال، با روی کار آمدن جیمز گان در راس استودیو دی‌سی همه چیز تغییر کرده و تحولات گسترده‌ای در این دنیای سینمایی در حال رخ دادن است. در همین راستا نیز به تازگی اعلام شده که فعلا شخصیت تث آدام در آینده دنیای سینمایی دی‌سی جایی ندارد. دوئین جانسون در این رابطه گفته:

دوستان عزیزم، می‎‌خواهم اطلاعی در مورد آینده شخصیت تث آدام در دنیای سینمایی دی‌سی به دنبال اکران این فیلم را به شما بدهم و باید بگویم که من و جیمز گان با یکدیگر صحبت کردیم و شخصیت بلک آدام در فصل اول داستان‌سرایی آن‌ها در دنیای دی‌سی جایی ندارد.

تبلیغات

البته دوئین جانسون به طرفداران این اطمینان را داده که همچنان روزنه امیدی وجود دارد. او اظهار داشته:

هر چند کمپانی دی‌سی و Seven Bucks با یکدیگر توافق کردند تا در آینده دنیای سینمایی دی‌سی به بهترین شکل ممکن از شخصیت بلک آدام استفاده کنند.

تغییرات گسترده‌ای در دنیای دی‌سی در حال شکل گرفتن است و همین موضوع برای برخی از طرفداران دنیای دی‌سی نگران‌کننده است ولی در هر صورت، باید دید که آینده دی‌سی تحت هدایت جیمز گان به چه نحوی خواهد بود.

منبع: کولایدر

Daniyal BleszinskiRezag1Chris redfieldbabhaVisible bearded manWotanmitia KaramazovMMYKINGزمین 52mohammad reza gamerKratosBoogimanKratosCaptain

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا