هاست پرسرعت
بازی

بنیانگذار راکستار در بازی‌های بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کند

بنیانگذار راکستار در بازی‌های بلاک چین سرمایه‌گذاری می‌کند

دن هاوسر (Dan Houser)، یکی از بنیانگذاران شرکت راکستار (Rockstar)، جدیدترین بازی‌ساز برجسته‌ای محسوب می‌شود که به ساخت عناوین بلاک چین روی آورده است.

خالق پیشین سری بازی‌های GTA و Red Dead Redemption پس از سرمایه‌گذاری 13.2 میلیون دلاری، به هیئت مشاوره شرکت بازی‌های بلاک چین با نام Revolving Games پیوست. این شرکت در حال توسعه‌ی دو بازی متفاوت است.

شرکت Revolving Games از زمان آغاز به کار خود در سال 2020، بیش از 25 میلیون دلار برای توسعه بازی‌ها و فناوری Web3 منابع مالی جمع‌آوری کرده است. Web3 ایده‌ای برای تکرار جدید شبکه جهانی وب به شمار می‌رود که مفاهیمی مانند تمرکززدایی، فناوری‌های بلاک چین و اقتصاد مبتنی بر توکن را در خود جای داده است. این شرکت دارای دو استودیو و تیمی متشکل از 100 کارمند است که روی بازی‌های بلاک چین در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا کار می‌کنند.

اولین بازی Revolving Games یک عنوان MMO استراتژی با مضمون Battlestar Galactica است که با همکاری شرکت‌های Gala Games و NBCUniversal ساخته می‌شود. همچنین دومین عنوان این شرکت، Skyborne Legacy نام دارد که اثری در سبک نقش‌آفرینی ماجراجویی کواپ با الهام از برخی از عناوین نینتندو مانند Animal Crossing و The Legend of Zelda است.

سعد زعیم (Saad Zaeem)، مدیرعامل شرکت Revolving Games در این باره می‌گوید:

تبلیغات

هدف و افق دید ما ساخت بازی‌های باکیفیت AAA است که در میان بهترین عناوین عرضه شده در انجمن‌های برتر بازی مانند Gamescom و E3 قرار می‌گیرد. همان‌طور که جهان از یک اکوسیستم متعلق به توسعه‌دهندگان به یک اکوسیستم متعلق به بازیکن حرکت می‌کند، شرکت Revolving Games در خط مقدم این تکامل خواهند بود و در عین حال همچنان به انتشار عناوینی که با بهترین‌ بازی‌های ویدیویی سنتی رقابت می‌کنند، ادامه می‌دهد.

دن هاوسر به همراه برادرش سم و همچنین تری داناوان (Terry Donovan) و جیمی کینگ (Jamie King) استودیوی راکستار را در سال 1998 تاسیس کرد. دن هاوسر در مارس سال 2020 از راکستار جدا شد. او یکی از افراد کلیدی و مهم در موفقیت بازی‌های GTA، Red Dead Redemption و Max Payne 3 بود و در نویسندگی این عناوین مشارکت داشته است. وی در سال گذشته شرکت جدیدی به نام Absurd Ventures را تأسیس کرد. با این حال، هنوز مشخص نشده است که این شرکت روی چه عنوانی کار می‌کند.

پین هدPorfosorعلیAmirhossein(بازرس)کاکاسنگیInvisible bearded userHerfeiyThe OutsiderMehran.Basefirot2011DARKSIRENEmperor Nima Shamsامیر حسینZ2656Chris redfieldامیرMohsenj74meysambvahid gamervitto corleonemore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا