هاست پرسرعت
بازی

بن افلک فیلمی از دنیای دی سی جیمز گان را کارگردانی نمی‌کند

بن افلک فیلمی از دنیای دی سی جیمز گان را کارگردانی نمی‌کند

مقاله‌ مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده دی سی (چپتر اول)

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌براینکه جیمز گان در نظر دارد تا وظیفه کارگردانی فیلم The Brave and the Bold را به بن افلک بسپارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بن افلک به این شایعه واکنش نشان داده است. بن افلک که پیش از این نقش بتمن را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و فیلم Justice League بازی کرده بود، با اینکه پیش از این از علاقه‌اش به بازگشت به دنیای دی سی گفته بود، حالا در مصاحبه با هالیوودریپورتر مشخص کرد که علاقه‌ای ندارد تا نقشی در دنیای DC جیمز گان داشته باشد.

افلک در این مصاحبه گفت: «من قطعا برای دنیای دی سی جیمز گان فیلمی را کارگردانی نمی‌کنم. من مشکلی با جیمز گان ندارم. او آدم خوبی است و مطمئن هستم که کار بزرگی را انجام خواهد بود. من فقط نمی‌خواهم به شیوه‌ای که آن‌ها می‌خواهند بیایم و فیلمی را کارگردانی کنم. من به آن علاقه‌ای ندارم.»

بن افلک قرار است در فیلم The Flash که قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود، بازگردد که درکنار او، مایکل کیتون نیز برای نقش شوالیه تاریکی بازگشته است. گفته می‌شود که افلک در فیلم فلش حضوری ۵ دقیقه‌ای خواهد داشت. فیلم Air به کارگردانی و با بازی بن افلک در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۲۳ (۱۶ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین فیلم Superman: Legacy قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۲) اکران شود، اولین فیلم چپتر دنیای دی‌سی خواهد بود که جیمز گان وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا