بهبود مبارزات و دانجن‌ها در اولین به روزرسانی بزرگ Cult of the Lamb

بهبود مبارزات و دانجن‌ها در اولین به روزرسانی بزرگ Cult of the Lamb

بازی Cult of the Lamb اثر استودیو مسیو مانستر که در تابستان امسال به بازار عرضه شد، توانست به موفقیت برسد و در یک هفته به فروش میلیونی دست یابد. بااین‌حال تیم سازنده از آن زمان تاکنون محتوای کمی را برای بازی عرضه کرده است که یکی از آن‌ها رویداد Blood Moon به مناسبت جشن هالووین بود. حال استودیو مسیو مانستر در نظر دارد در سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی محتوای بزرگی را برای Cult of the Lamb منتشر کند.

این به‌روزرسانی روی ارتقای گیم‌پلی در زمینه مبارزات و سیاه‌چاله‌ها تمرکز خواهد داشت. مسیو مانستر با این به‌روزرسانی برای هر سلاح، حملات سنگین منحصربه‌فردی را اضافه کرده است؛ برای مثال ضربات سنگین با شمشیر دشمنان را به عقب می‌راند یا ضربه سنگین با تبر باعث پرتاب شدن آن و بازگشت به سمت بازیکنان خواهد شد. همچنین حمله‌ی سنگین با خنجر باعث بارش موجی از تیغ‌ها از آسمان بر سر دشمنان شده و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد.

سایر ویژگی‌های این به‌روزرسانی شامل عمق، سطوح دشواری، گزینه‌های دسترسی و ارتقای کیفیت کلی بازی خواهند بود. علاوه‌بر این، ظاهرا برای باس‌های Cult of the Lamb عملکردهای جدیدی اضافه خواهد شد و به‌گفته‌ی سازندگان، این عملکردها می‌توانند دلیل بسیار خوبی برای تمایل به مبارزه‌ی مجدد با باس‌ها باشند. این به‌روزرسانی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و از آنجایی که محتوای زیادی را در خود جای داده است، سازندگان به زمان بیشتری برای توسعه آن نیاز دارند.

بازی Cult of the Lamb هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل