هاست پرسرعت
بازی

بهترین اندروید باکس برای فیلم‌بازها

بهترین اندروید باکس برای فیلم‌بازها

تماشای فیلم و سریال یکی از تفریح‌های اصلی روزانه ماست ولی این کار در عمل با مشکلات زیادی همراه است که باعث می‌شود خیلی‌ها قیدش را بزنند! یک راه حل ساده و کم‌هزینه برای تماشای راحت و بی‌دردسر فیلم و سریال خرید اندروید باکس است. قبل از رسیدن به کاربردهای اندروید باکس ببینیم در حالت عادی چگونه می‌توان فیلم دید؟!

تماشای فیلم روی تلویزیون

پیش‌نیازهای تماشای فیلم

فیلم دیدن حداقل در ایران کار راحتی نیست. چندین پیش‌نیاز دارد که باید آن‌ها را تک به تک آماده کرد تا بعدا بتوان به تماشای فیلم مورد علاقه نشست:

1- ابتدا باید یک صفحه‌ی نمایش مناسب پیدا کرد چون در سینما معمولا نمی‌توان فیلم خوبی دید. بهترین صفحه‌ی نمایش هم یک تلویزیون است.

2- سپس باید یک سایت پیدا کرد که بتوان فیلم را از آن دانلود کرد. این روزها هم که تقریبا سایت خوبی برای دانلود فیلم نمانده که بتوان بدون خرید اشتراک از آن دانلود کرد.

3- بعد از این مرحله باید اینترنت مناسب برای دانلود فیلم با کیفیت خوب را تهیه کرد. بالاخره تلویزیون به چه دردی می‌خورد اگر کیفیت فیلم خوب نباشد. بعد از این مراحل و در صورت داشتن اینترنت می‌توان فیلم یا سریال را دانلود کرد.

4- اما قبل از تماشای فیلم یک مرحله‌ی دیگر باقی مانده. باید یک زیرنویس که با انکود فیلم هماهنگ باشد هم دانلود کرد.

در این مرحله بالاخره می توان فیلم را تماشا کرد. اما آیا راهی وجود دارد که همین فیلم یا سریال را بدون پشت سر گذاشتن این مراحل و شاید حتی بدون بعضی از هزینه‌های اشتراک تماشا کرد؟

جواب این سوال مثبت است.

 

با اندروید باکس نت باکس همان فیلم را با لذت بیشتری تماشا کنید

اندروید باکس دستگاهی است مجهز به سیستم عامل اندروید که با اتصال آن به اینترنت می‌توان انواع محتواهای صوتی و تصویری را استریم کرد.

در واقع اندروید باکس ها راه‌حلی ایده‌آل برای حل مشکل تماشای فیلم روی تلویزیون هستند. علاوه بر این چون به سیستم عامل اندروید مجهز هستند امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف پخش فیلم مانند نتفلیکس هم روی آن وجود دارد. گرچه با این وضعیت اینترنت عملا نمی‌توان از این اپلیکیشن‌ها برای تماشای مستقیم از اینترنت استفاده کرد.

اینجاست که اندروید باکس نت باکس توانایی این را دارد که خودش را از دیگر اندروید باکس های بازار متمایز کند. نت باکس از ابتدا برای استفاده خانواده‌های ایرانی طراحی شده است و تنها به یک سخت‌افزار محدود نیست.

نت باکس شاین و پرایم

مهم‌ترین تمایز نت باکس در سرویس‌های اختصاصی آن است که رایگان به کاربران ارائه می‌دهد. سرویس‌هایی مانند اپلیکیشن فیلم لند برای تماشای رایگان فیلم و سریال خارجی، اپلیکیشن موزیک لند برای استریم انواع موسیقی ایرانی و خارجی روی تلویزیون و اپلیکیشن کانال برای تماشای هرگونه محتوای غیرسینمایی.

اپلیکیشن فیلم لند، راحت‌ترین راه برای تماشای فیلم و سریال‌های خارجی روی تلویزیون

با اپلیکیشن فیلم لند شما به گذراندن هیچ از یک از مراحل بالا نیاز نخواهید داشت. تنها کافی است نت باکس خود را روشن کنید و نام فیلم یا سریالی که می‌خواهید را در فیلم لند جستجو کنید و روی دکمه‌ی Play Now کلیک کنید.

  • دیگر نیازی به دانلود فیلم ندارید. همان طور که بالاتر هم گفتیم اندروید باکس دستگاهی برای استریم محتوا نیست. هر لحظه که بخواهید در همان لحظه می‌توانید فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. حتی نگرانی برای کمبود حافظه هم دیگر ضروری نیست.
  • نیازی به خرید اشتراک از سایت‌های مختلف نخواهید داشت. اپلیکیشن فیلم لند از سرویس‌های اختصاصی و رایگان نت باکس است و آرشیو فیلم ‌و سریال‌های آن بسیار بزرگ و کامل است. حتی اگر فیلمی را می‌خواستید و در فیلم لند پیدا نکردید به ما بگویید و ما آن را خیلی سریع اضافه می‌کنیم.
  • نیازی برای جستجوی زیرنویس‌های مختلف و امتحان کردن آن‌ها وجود ندارد. تمام فیلم‌ها و سریال‌های فیلم لند با زیرنویس فارسی هماهنگ در دسترس شما هستند و نیازی به کار اضافه نیست.

همه‌ی این موارد باعث می‌شود که اندروید باکس نت باکس گزینه‌ای عالی برای تماشای فیلم و سریال باشد. البته که امکانات نت باکس فقط به فیلم لند خلاصه نمی‌شود و امکانات دیگر مانند لانچر و اپ استور اختصاصی هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا