هاست پرسرعت
بازی

بهترین بازی‌های کامیونی اندروید | از کامیون باربری تا ۱۸ چرخ

بهترین بازی‌های کامیونی اندروید | از کامیون باربری تا ۱۸ چرخ

از جمله بازی های کامیونی اندروید می‌تونیم به بازی های معرفی از جمله Grand Truck Simulator 2، بازی World Truck Driving Simulator و گل سرسبد فهرست دو بازی Cargo Transport Simulator و Truck Simulator PRO 2 اشاره کنیم که در ادامه با جزئیات از ویژگی‌های هرکدوم از بازی‌ها گفتیم.

بازی‌های شبیه‌ساز کامیونی از سبک محبوب بازی‌های ویدئویی هستند که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تجربه رانندگی با کامیون‌های مختلفی را داشته باشند. اکثر این بازی‌ها بازیکنان را در محیط‌های مختلف جاده‌ای مانند بیابانی، کوهستانی و همچنین شرایط جوی مانند بارانی و برفی قرار می‌دهند که هریک از آن‌ها می‌تواند تاثیر مستقیمی برگیم‌پلی داشته باشند.

خوشبختانه تا به امروز بازی‌های زیاد و متنوعی از این سبک برای اندروید منتشر شده است که هریک از آن‌ها می‌تواند علاقه‌مندان را تا مدت سرگرم خود کنند. به‌عنوان مثال Grand Truck Simulator 2 یک بازی تقریبا کامل و پرجزئیات مختلف است یا بازی دیگر مانند !Brain it on the truck که صرفا به‌دنبال به چالش کشیدن ذهن بازیکنان است. در این مقاله از gsxr قصد داریم تا نگاهی کوتاه به بهترین بازی‌های کامیونی اندروید داشته باشیم. با ادامه مقاله همراه ما در gsxr باشید.


بهترین بازی های کامیونی اندروید

بازی اندروید Truck Simulator : Europe

۱۵- بازی Truck Simulator : Europe

  • استودیو: Zuuks Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

سری بازی‌های Truck Simulator از استودیوی Zuuks Games یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های کامیونی اندروید است که به بهترین شکل ممکن شرایط رانندگی با کامیون را شبیه‌سازی می‌کنند. در نسخه Truck Simulator : Europe در جاده‌های کشورهای اروپایی رانندگی می‌کنید و باید در آن‌ها به مأموریت‌های مختلفی بپردازید. این مأموریت‌ها بیشتر شامل تحویل بار یا مرسوله‌های کارخانه‌ای است که هریک از آن‌ها در نقطه‌ای از نقشه قرار دارند. بازی یک شبیه‌ساز تقریبا کامل است؛ درواقع در هرماموریت باید همواره حواس‌تان به مدیریت سوخد کامیون و همچنین قوانین رانندگی باشد تا به بیشترین درآمد ممکن برسید.

اگر در طول مسیر متوجه اتمام سوخت کامیون شده‌اید باید مسیری را در ادامه انتخاب کنید که خیلی سریع به یک جایگاه سوخت برسید. با درآمدی که به‌دست می‌آورید می‌توانید کامیون خود را ارتقاء دهید یا اینکه کامیون‌های جدیدی را خریداری کنید. در مجموع اگر می‌خواهید یک بازی کامیون بسیار خوب و حرفه‌ای در موبایل خود تجربه کنید Truck Simulator : Europe می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد.

دانلود بازی Truck Simulator : Europe

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Truck Simulator : Ultimate

۱۴- بازی Truck Simulator : Ultimate

  • استودیو: Zuuks Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

از بازی‌‌های دیگر استودیوی Zuuks Games می‌توانیم به بازی Truck Simulator : Ultimate اشاره کنیم. در این بازی بازیکن در جاده‌های مختلفی رانندگی می‌کند مانند نسخه Europe تنها به اروپا خلاصه نمی‌شود، این‌بار جاده‌های متنوعی در اقصی نقاط جهان پیشروی شما است.

بازیکن باید در مأموریت‌های مختلف مرسوله‌های مختلفی را جابه‌جا کند که هریک چالش‌های به وجود می‌آورند. یکی از بخش‌های جذاب بازی Truck Simulator : Ultimate بخش آنلاین آن است که می‌توانید با سایر بازیکنان به رقابت‌های مختلفی بپردازید که هیجان خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند. البته شاید برای تجربه بخش آنلاین به تغییر DNS یا IP نیاز داشته باشید.

با امتیازهایی که از بخش‌های مختلف بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید کامیون‌های خود ارتقاء دهید یا حتی کامیون بهتری را خریداری کنید.

دانلود بازی Truck Simulator : Ultimate

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید World Truck Driving Simulator

۱۳- بازی World Truck Driving Simulator

  • استودیو: Dynamic Games Ltda
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

بازی World Truck Driving Simulator از استودیوی داینامیک گیمز با در اختیار گذاشتن یک نقشه بزرگ و همچنین قابلیت‌های مختلف، علاقه‌مندان بازی‌های شبیه‌ساز کامیونی را به سمت خود جذب می‌کند. در این بازی علاوه‌بر کامیون، انواع مختلفی از تریلی نیز وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها مأموریت‌های خاصی را انجام دهید.

یکی از نکات جالب بازی توجه به ویژگی‌های مختلف یک کامیون است که می‌توان به تنظیم درجه نور چراغ‌ها، تنظیم صندلی‌ها و موارد مختلف دیگر اشاره کرد. در طول بازی باید مأموریت‌های مختلفی را به اتمام برسانید که بابت هریک از آن‌ها امتیاز و پول‌هایی را دریافت می‌کنید.

با استفاده از پول بازی می‌توانید کامیون‌های جدید خریداری کنید یا کامیون‌های فعلی خود را ارتقاء و شخصی‌سازی کنید. یکی دیگر از نکات بازی، چرخ شب و روز است که هریک از آن‌ها چالش‌های را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهند.

دانلود بازی World Truck Driving Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Truck Simulator USA Evolution

۱۲- بازی Truck Simulator USA Evolution

  • استودیو: Ovidiu Pop
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

بازی Truck Simulator USA Evolution بازیکنان را در نقش یک راننده کامیون قرار می‌دهد که باید مأموریت‌های مختلفی را در جاده‌های سه کشور مکزیک، کانادا و آمریکا به سرانجام برسانند. هریک از این مأموریت‌ها چالش‌هایی را به همراه دارد که تاثیر مستقیمی را برروند گیم‌پلی می‌گذارد. به‌عنوان شرایط آب و هوایی می‌تواند گیم‌پلی بازی را تغییر دهد و بازیکن باید باتوجه‌به شرایط آب و هوایی تصمیم‌گیری کنند.

در طول بازی با امتیازهایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید کامیون‌های خود را شخصی‌سازی و همچین ارتقاء دهید. در فروشگاه بازی طیف مختلفی از کامیون‌ها با ویژگی‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید آن‌ها خریداری کنید. ساخته استودیوی Ovidiu Pop یک حالت آنلاین نیز دارد که می‌توانید با سایر بازیکنان به رقابت‌ بپردازید.

دانلود بازی Truck Simulator USA Evolution

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Heavy Truck Simulator

۱۱- بازی Heavy Truck Simulator

  • استودیو: Dynamic Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید با طیف گسترده‌ای از ماشین های سنگین مانند ۱۸ چرخ در جاده‌های متنوع مأموریت‌های مختلفی را تجربه کنید بازی Heavy Truck Simulator ساخته استودیوی داینامیک گیمز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در این بازی، بازیکنان در جاده‌های کشور برزیل قرار دارند و باید مأموریت‌های مختلفی را به پایان برسانید.

بازی طیف مختلفی از کامیون‌ها و به‌طور کلی ماشین‌های سنگین را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند که البته برای به‌دست آوردن آن‌ها باید حسابی کار کنید تا پول مورد نیاز هریک از آن‌ها به‌دست بیاورید.

بازی شامل چرخ شب و روز است که تاثیر مستقیمی روی گیم‌پلی دارد. گیم‌پلی بازی مانند اکثر بازی رانندگی اندروید است و به‌راحتی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. در مجموع بازی Heavy Truck Simulator یک اثر شبیه‌ساز کامیونی است که می‌تواند علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها را به‌راحتی سرگرم دنیای خود کند.

دانلود بازی Heavy Truck Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید The Road Driver

۱۰- بازی The Road Driver

  • استودیو: Long Path Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

در بازی The Road Driver بازیکنان در نقش یک راننده کامیون قرار می‌گیرند که کارمند یک شرکت حمل‌ بار است. حال باید در مأموریت‌های خواسته شده مرسوله‌های مختلفی از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر جابه‌جا و حقوق آن را دریافت کنید. با پولی از مأموریت‌ها به‌دست می‌آورید می‌توانید کامیون‌های خود را شخصی‌سازی و همچنین ارتقاء دهید. به‌علاوه در بخش فروشگاه بازی می‌توانید کامیون دیگر نیز مشاهده و درصورت داشتن پول کافی یک کامیون جدید را خریداری کنید.

بازی شامل آب و هوای مختلف و همچنین چرخه شب و روز است گه تاثیر مستقیمی برگیم‌پلی بازی دارد. ساخته استودیوی Long Path Games همچنین دارای یک نقشه بزرگ است که رانندگی در آن می‌تواند برای علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها به‌شدت جذاب باشد.

دانلود بازی The Road Driver

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Truck Simulator PRO 2

۹- بازی Truck Simulator PRO 2

  • استودیو: Mageeks Apps & Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

بازی Truck Simulator PRO 2 دومین قسمت از این مجموعه است که باید با کامیون‌های خود در جاده‌های مختلف مشغول به مأموریت‌های متنوعی شوید. این بازی همانند سایر بازی‌های شبیه خود بازیکنان را در نقش یک راننده کامیون ماهر قرار می‌دهد که باید مرسوله‌های مختلفی را از جایی به جایی دیگر حمل کند و در ازای آن پولی را دریافت کند. با پول‌هایی که از مأموریت به‌دست می‌توانید می‌توان برای خرید کامیون جدید یا شخصی‌سازی سایر کامیون‌های خود خرج کرد.

بازی Truck Simulator PRO 2 سعی کرده است تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشد و بازیکن باید در طول هرماموریت باید به مواردی مانند میزان سوخت، مسیر جاده و کامیون‌ خود دقت لازم را داشته باشد که در طول مسیر دچار گرفتاری نشوید. بازی شامل ده شهر با مسیرهای مختلف است که از تکراری شدن روند بازی جلوگیری می‌کند. در مجموع ساخته استودیوی Mageeks Apps & Games یک اثر جذاب در سبک شبیه‌ساز کامیونی است که می‌تواند هرنوع مخاطبی را سرگرم کند.

دانلود بازی Truck Simulator PRO 2

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Trucker and Trucks

۸- بازی Trucker and Trucks

  • استودیو: POLOSKUN
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

در این قسمت به سراغ یک بازی کاملا متفاوت می‌رویم. بازی Trucker and Trucks یک اثر کاملا دو بعدی است که در عین حال می‌تواند حتی از بازی‌های بزرگ کامیونی اندروید نیز لذت بخش‌تر باشد. در این بازی بازیکنان کنترل کامیون‌های مختلفی را برعهده دارند که باید در هرماموریت‌ مرسوله‌های مختلفی مانند اتوموبیل‌‌ها، نفت، زغال سنگ و دیگر موارد را جابه‌جا کند که هریک از آن‌ها چالش‌های مختلفی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهند.

در طول بازی باید در قسمت بارگذاری یا برداشت بار مروسله به وسیله کنترل‌های حرکت در کامیون قرار دهید که این موضع خودش یک چالش حساب می‌شود. با پول‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید کامیون‌های خود را ارتقاء دهید یا کامیون‌های جدیدی را خریداری کنید تا عملکرد شما را بهتر کنند. در مجموع اگر می‌خواهید یک اثر متفاوت و در عین حال چالش برانگیز در شبیه‌سازهای کامیونی را تجربه کنید، ساخته استودیوی POLOSKUN می‌توانید گزینه خوبی باشد.

دانلود بازی Trucker and Trucks

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Truck Driver crazy road

۷- بازی Truck Driver crazy road

  • استودیو: GameDevPlus
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

در بازی Truck Driver crazy road با نهایت تلاش خود را به خرج دهید تا کامیونی که کنترل آن را برعهده دارید از مسیرهای سخت و پراز چالش‌ به سلامت به مقصد برسانید. در هرماموریت باید محموله‌ای را به مقصد برسانید که هرماموریت در یک نقطه و مسیر قرار دارد که باعث تنوع در طول بازی می‌شوند. بازی شامل حالت‌های روز و شب است که می‌تواند تاثیر مستقیمی را برروند گیم‌پلی بازیکن قرار بدهد.

بازیکنان می‌تواند باتوجه‌به سلیقه خود بازی را از نمای داخل کابین یا بیرون از آن طی کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی رادیوی آن است که لذت خاصی را به بازیکن منتقل می‌کند البته اگر در دردسر خاصی نباشید!

دانلود بازی Truck Driver crazy road

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Cargo Transport Simulator

۶- بازی Cargo Transport Simulator

  • استودیو: SkisoSoft
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

می‌توان بازی Cargo Transport Simulator یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز کامیونی اندروید عنوان کرد. در این بازی بازیکنان در نقش یک راننده کامیون قرار می‌گیرند که باید با بارگیری در یک مرکز حمل بار، مرسوله‌ای را از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر که بازیکنان را در مسیر‌های مخلف قرار می‌دهد، حمل کند. در طول بازی باید گاهی در روز و گاهی در شب رانندگی کنید که طبیعتا در طول مراحلی که در شب انجام می‌شوند چالش‌های بیشتری را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد.

پس از به پایان رساندن هرمرحله امتیاز و پول‌هایی را دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن‌ها کامیون‌های جدیدی را خریداری یا کامیون‌های فعلی خود را ارتقاء دهید. بازی را می‌توان از زوایای مختلف کنترل کرد که این موضوع کاملا به سلیقه بازیکن بستگی دارد. در مجموع بازی استودیوی SkisoSoft یک اثر جذاب در سبک شبیه‌ساز کامیونی است که به‌راحتی علاوه‌بر علاقه‌مندان این دسته از بازی‌ها، سایر افراد را نیز جذب خود می‌کند.

دانلود بازی Cargo Transport Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید !Brain it on the truck

۵- بازی !Brain it on the truck

  • استودیو: WoogGames
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

بازی !Brain it on the truck یکی دیگر از بازی‌های متفاوت و البته فکری این فهرست است که می‌تواند مغز بازیکنان را به چالش بکشد. در این بازی تنها باید با کشیدن چند خط سعی کنید یک محوله را در قسمت بار کامیون قرار دهید که تنها در این جمله همه چیز ساده به نظر می‌رسد. در مراحل ابتدایی بازی برای اینکه متوجه روند بازی شوید چند چالش ساده را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد ولی پس از مدتی همه چیز سخت و دشوار می‌شود.

پس از اینک در یک مرحله خطوط لازم را کشیدید باید دکمه اجرای حرکت را بزنید تا ببنید که ایا خطوطی که کشیدید توانست باعث حل مشکل شود یا خیر. البته بازی یک گزینه راهنما دارد که تا حدودی به بازیکنان راهنمایی لازم را می‌کند.

دانلود بازی !Brain it on the truck

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید USA Truck Driver: 18 Wheeler

۴- بازی USA Truck Driver: 18 Wheeler

  • استودیو: Fun Blocky Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

اگر می‌خواهید در نقش یک راننده تریلی ۱۸ چرخ قرار گیرید بازی USA Truck Driver: 18 Wheeler مناسب شما است. بازیکنان در این بازی باید به سراغ مأموریت‌هایی بروند که مناسب یک تریلی ۱۸ چرخ است. در هر مأموریت باید یک بار سنگین را از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر حمل کنید که هریک از مسیرها چالش‌هایی را پیش‌روی بازیکن قرار می‌دهد. این چالش‌ها شامل شرایط آب و هوایی، روز یا شب بودن و موارد مختلف دیگر است که می‌تواند حسابی بازیکنان درگیر کنند.

پس از به اتمام رساندن هرماموریت پول‌هایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید با آن‌ها تریلی‌های جدید را خریداری یا تریلی‌های فعلی خود را از نقطه نظرهای مختلف ارتقاء و شخصی‌سازی کنید.

دانلود بازی USA Truck Driver: 18 Wheeler

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Mercedes Benz Truck Simulator

۳- بازی Mercedes Benz Truck Simulator

  • استودیو: PAC Sistemas
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

بازی Mercedes Benz Truck Simulatorهمانطور که از نام آن پیداست بازیکنان در نقش راننده کامیون‌های بنز قرار می‌دهد. در این بازی باید مأموریت‌های مختلفی که همگی آن‌ها به جابه‌جایی انواع مرسوله ختم می‌شود، انجام دهید. البته بازی به همین سادگی نخواهد و با چالش‌هایی را به همراه دارد.

یکی از اصلی ‌ترین این چالش‌ها مدیریت مصرف سوخت است. درواقع باید در حین رانندگی باید حواستان به سوخت باشد و در صورت نیاز مسیر را به‌گونه‌ای طی کنید که به جایگاه‌های سوخت برسید. بازی شامل مسیرهای جاده‌ای مختلف است که تنوع نسبتا خوبی را ایجاد می‌کنند. با پول‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید کامیون‌های جدید را خریداری یا کامیون‌های فعلی خود را ارتقاء دهید.

دانلود بازی Mercedes Benz Truck Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Truck Simulator OffRoad 4

۲- بازی Truck Simulator OffRoad 4

  • استودیو: Ruslan Chetverikov
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

بازی Truck Simulator OffRoad 4 بازیکنان در شرایط بسیار سختی قرار می‌دهد که باید در آن با کامیون‌های مختلف مرسوله‌ای را از جایی به جایی جابه‌جا کنند که به هیچ وجه کار آسانی را پیش‌روی بازیکن قرار نمی‌دهد. هریک از مسیرها بازی پراز چالش‌های مختلف است که به نحوی کار را برای بازیکن دشوار می‌کنند. این چالش‌ها شامل مسیرهای ناهموار، پل‌ها و دیگر موارد است. علاوه‌بر مسیر، کامیون و بار آن از چالش‌های دیگر است که تاثیر مستقیمی دارد.

اگر بتوانید مأموریت‌های خواسته شده را به درستی به اتمام برسانید، پول و امتیازهایی را به‌دست می‌آورید که به وسیله آن می‌توانید کامیون‌ خود را ارتقاء و در صورت امکان کامیون جدیدی را خریداری کنید. اگر می‌خواهید دریک بازی شبیه‌ساز کامیون خود را به چالش بکشید بازی Truck Simulator OffRoad 4 می‌تواند انتظار شما را برآورده کند.

دانلود بازی Truck Simulator OffRoad 4

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Grand Truck Simulator 2

۱- بازی Grand Truck Simulator 2

  • استودیو: AtomWork
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان

در آخب به سراغ یکی از بهترین بازی شبیه‌ساز کامیونی اندروید می‌رویم که تقریبا همه انتظارات بازیکنان را برآورده می‌کند. در بازی Grand Truck Simulator 2 بازیکنان در نقش یک راننده کامیون قرار می‌گیرند که باید بارها متنوعی را از ناوگان مختلف حمل و به جاهای مختلف جابه‌جا کند.

در این بازی تقریبا باید تمام اصول را رعایت کنید؛ درواقع در ابتدای بازی همه چیز مانند نحوه پارک کرن، سوخت‌گیری، استفاده از امکانات کامیون و موارد دیگر به بازیکن آموزش داده می‌شود و بعد از آن می‌توان مأموریت‌ها را شروع کرد.

مسیرهای مختلف که در بازی وجود دارد علاوه‌بر تنوع خوبی که دارند به‌شدت جذاب و چشم‌نواز هستند. بازی یک فروشگاه بزرگ دارد که با پول‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید در آن کامیون‌های قدرتمندتری را خریداری کنید.

دانلود بازی Grand Truck Simulator 2

دانلود گوگل پلی Google Play


پرسش‌های متداول

بهترین بازی های کامیونی اندروید کدام ها هستند؟

چند بازی خیلی محبوب که شما را در نقش راننده کامیون قرار می‌دهند اکنون روی اندروید منتشر شده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بازی Grand Truck Simulator 2 و Truck Simulator OffRoad 4 اشاره کنیم که هرکدام در جایگاه خود بهترین هستند.

بهترین کامیون واقعی برای اندروید داریم؟‌

درسته از نظر گرافیکی مثل بازی های کامپیوتر نیستن ولی هنوز هم بازی های قابل قبولی مثل USA Truck Driver: 18 Wheeler یا Truck Simulator PRO 2 در فهرست ما هستند که ارزش تجربه دارند. برای دانلود به مقاله مراجعه کنید.

در این مقاله سعی شد تا نگاهی کوتاه به بهترین بازی‌های شبیه‌ساز کامیونی انداخته شود که هریک از آن می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان مشغول خود کند. اگر شما بازی دیگری را می‌شناسید آن را در بخش دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا