هاست پرسرعت
بازی

بهینه‌سازهای منتشر شده برای Baldur’s Gate 3 در نسخه PS5 نیز اعمال خواهند شد

بهینه‌سازهای منتشر شده برای Baldur’s Gate 3 در نسخه PS5 نیز اعمال خواهند شد

سازندگان تاکنون سه بهینه‌ساز برای Baldur’s Gate 3 منتشر کرده‌اند که تمام آن‌ها در زمان عرضه نسخه پلی استیشن ۵ بازی نیز اعمال خواهند شد.

تبلیغات

بازی Baldur’s Gate 3 تقریباً دو هفته پیش به صورت رسمی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه و با استقبال مثبت مخاطبان و منتقدان مواجه شد. استودیو لاریان (Larian Studios)، برای پشتیبانی از این بازی بهینه‌سازهای مختلفی منتشر کرده است و برنامه دارد حتی به‌روزرسانی‌های بیشتری نیز برای آن توسعه دهد؛ اما آیا این بهبودها به نسخه‌های پلی استیشن ۵ بازی نیز راه پیدا خواهند کرد؟

به تازگی مایکل داوز (Michael Douse)، مدیر پخش و نشر بازی Baldur’s Gate 3، با انتشار توییتی در حساب رسمی خود این موضوع را تائید کرده است:

بله؛ تمام بهبودها و بهینه‌سازهای بازی روی نسخه پلی استیشن ۵ و نسخه‌های بعدی نیز اعمال خواهند شد.

مایکل داوز

استعمال عبارت «نسخه‌های بعدی» توسط داوز، نشان از این دارند که تغییرات و بهینه‌سازها روی نسخه‌هایی که در آینده برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهند شد هم اعمال می‌شوند؛ هرچند که تاریخی برای عرضه آن مشخص نیست و احتمال می‌رود تا قبل از سال ۲۰۲۴ نیز منتشر نشوند.

Baldur’s Gate 3 که هم‌اکنون پیش‌خرید شده‌ترین بازی پلی استیشن ۵ است، در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۲) برای این پلتفرم منتشر خواهد شد. کارگردان این عنوان که انتظار موفقیت‌های کم نظیر بازی را نداشت، اعلام کرده است که استودیو لاریان در حال حاضر هیچ برنامه‌ای جهت ساخت بسته الحاقی برای Baldur’s Gate 3 ندارد.

منبع: GamingBolt

تبلیغات
Omid_FshmeysambPop_StarBARLOG HAS NO LIMITSv-alkalineAQUARIUSred-eyed Banished Knightaref44lul-bookVisible gamer manEzio (در کف Spider-Man: Across the Spider-Verse)S Ghost of Spartasefirot2011DARKSIRENKRATOSEFAN1Manny Calavera🤘Mohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا