هاست پرسرعت
بازی

به زودی جزئیات جدیدی از بازی Modern Warfare 2 منتشر خواهد شد

به زودی جزئیات جدیدی از بازی Modern Warfare 2 منتشر خواهد شد

طبق اعلام رسمی استودیوی اینفینیتی وارد، اطلاعات جدیدی از بازی Modern Warfare 2 در رویداد Call of Duty League Championship به اشتراک گذاشته خواهد شد.

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی به شدت مورد انتظار Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است تا اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی این بازی در طول مسابقات Call of Duty League Championship در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ (7 آگوست) به اشتراک بگذارد.

همچنین، شرکت اکتیویژن (Activision) در طول این رویداد کدهای آزمایشی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را نیز در اختیار علاقه‌مندان واجدین شرایط خواهد گذاشت. شرط دریافت کد نسخه‌ی آزمایشی این بازی، تماشای مسابقات قهرمانی لیگ Call of Duty است و هر کسی که به صورت فیزیکی در مسابقات قهرمانی در روز یکشنبه در مرکز Galen در شهر لس آنجلس کالیفرنیا حضور یابد، یک کد نیز دریافت خواهد کرد.

تبلیغات

اکتیویژن اخیراً تایید کرد که پیش‌فروش Modern Warfare 2 با دسترسی زودهنگام به نسخه‌‌ی بتای بازی شروع خواهد شد و کنسول‌های پلی‌استیشن تقریباً پنج روز زودتر از هر پلتفرم دیگری به این امر دسترسی خواهند داشت. در حالی که تاریخ انتشار رسمی برای انتشار نسخه‌ی آزمایشی این بازی اعلام نشده است اما این موضوع احتمالاً در اواسط ماه سپتامبر سال جاری میلادی صورت می‌گیرد.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

آگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)علیاتزیو آدیتورهGamerDr.Pyroامیر گیمرmeysambInvisible bearded user

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا