هاست پرسرعت
بازی

بودجه ساخت فیلم سریع و خشن 10 نزدیک به Avengers: Endgame است

بودجه ساخت فیلم سریع و خشن 10 نزدیک به Avengers: Endgame است

طی سال جاری شاهد به پایان رسیدن سه‌گانه فیلم Jurassic World که یکی از پولسازترین مجموعه‌های یونیورسال است، بودیم و حالا مجموعه سریع و خشن نیز به پایان نزدیک شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از بودجه ساخت فیلم Fast and Furious 10 منتشر شده است. طبق گفته The Wrap، فیلم Fast X با بودجه‌ سرسام آوری در حدود ۳۴۰ میلیون دلار در دست ساخت است که این بودجه بیش از ۷۰ درصد بیشتر از بودجه ساخت فیلم F9: The Fast Saga است.

بودجه ساخت فیلم سریع و خشن 10 درواقع نزدیک به بودجه ساخت فیلم Avengers: Endgame که بیش از ۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است. بخش زیادی از بودجه فیلم Fast X به‌خاطر حضور بازیگران سرشناس عنوان شده، اما دلیل دیگری برای افزایش بودجه فیلم اعلام مثل تاثیر همه‌گیری کرونا عنوان نشده است. اگرچه جدایی جاستین لین، کارگردان اول این فیلم اکشن ممکن است یکی از دلایل احتمالی این موضوع باشد، اما گفته می‌شود که بودجه بالا و خارج از کنترل فیلم Fast X ممکن است باعث ایجاد مشکلات زیادی برای سازندگان فیلم مثل بازگشت هزینه‌های ساخت شود.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا