هاست پرسرعت
بازی

بیانیه Take-Two حول غیبت طولانی GTA 6؛ تاخیر را به عرضه ضعیف ترجیح می‌دهیم

بیانیه Take-Two حول غیبت طولانی GTA 6؛ تاخیر را به عرضه ضعیف ترجیح می‌دهیم

استراس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، اذعان کرد که شرکت مذکور، تاخیر را به انتشار ضعیف ترجیح می‌دهد.

در گزار‌ش درآمدی اخیر تیک-تو، یک سرمایه‌گذار موضوع عدم عرضه بازی‌های بزرگ در سال‌های اخیر را مطرح کرد. در پاسخ به این سوال، زلنیک با گفتن اینکه استودیوهای بازی‌سازی تیک-تو با هیچ مشکل بهره‌وری مواجه نیستند، نگرانی‌ها را کاهش داد، اما اذعان کرد که تیک-تو تاخیر را به یک عرضه ضعیف ترجیح می‌دهد.

زلنیک هیچ جزئیاتی در مورد تاخیرهای ذکر شده فاش نکرد، اما قبلا گفته بود که افشای اطلاعاتی GTA 6، بر روند توسعه بازی تاثیری نخواهد گذاشت. زلنیک به سرمایه‌گذاران گفت:

تبلیغات

ما قطعا انتظارات بسیار بالایی در ارائه کیفیت مطلوب داریم. این شرکت همیشه یک کمپانی موفق بوده است. از زمانی که من به یاد دارم، ما هرگز محصول ناامید‌کننده‌ای نداشتیم. من وضعیت فعلی را ترجیح می‌دهم. تاخیرهای متعدد بهتر از عرضه‌های ناموفق است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که GTA 6 هنوز سال‌ها تا انتشار فاصله دارد. GTA 5 در اصل نه سال پیش منتشر شد و از آن زمان، برای سه نسل پورت شده است.

🇮🇷New boy🇮🇷گیمرهای دو دوتا پنج تادروازه بان جهنم🌚🗿🤝armanعمو فیل کبیرmahdi12345HASSAN_SHAHINata.expressامیرAdaSan Andreas_mairinosمحمدAmirhossein152ghostaref44Invisible bearded userRezaDeadshotP.morganMasuod Enayatimore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا