هاست پرسرعت
بازی

بیش از 150 کارمند سونی در توسعۀ The Callisto Protocol مشارکت داشته‌اند

بیش از 150 کارمند سونی در توسعۀ The Callisto Protocol مشارکت داشته‌اند

از قبل باخبر بودیم که سونی در ساخت بازی The Callisto Protocol همکاری کرده است، اما میزان این همکاری شاید برایتان غافلگیرکننده باشد.

طبق اسناد منتشر شده در روزهای گذشته، فاش شده است که بیش از 150 کارمند از تیم Visual Arts و مالزی سونی، در پیش‌برد این پروژه با استودیوی استرایکینگ دیستنس (Striking Distance) همکاری کرده‌اند.

پلی استیشن اغلب با قرض دادن نیروهای پیشرفته‌ترین استودیوهای موشن کپچر خود و کمک در بخش‌های صداگذاری و صحنه‌های سینماتیک، در خلق عناوین فرست پارتی همکاری کرده است. اما به نظر می‌رسد که این بار شاهد یکی از بزرگترین مشارکت‌ها در ساخت بازی‌ای ترد پارتی هستیم.

تبلیغات

شرکت سونی حقوق بازاریابی بر سر این عنوان دارد، ولی بازی مذکور را به صورت انحصاری زمانی در نیاورده است، پس در همین هفته شاهد عرضۀ آن روی اکثر پلتفرم‌های اصلی بازار خواهیم بود. البته که سونی در ازای این همکاری مبلغی را دریافت خواهد کرد و طبق چیزی که تا به الان از بازی شاهد بودیم، تأثیر استودیوهای پلی استیشن در ساخت این بازی را به وضوح می‌توان احساس کرد؛ خصوصاً صحنه‌های سینماتیک جذاب آن.

نظر شما در این باره چیست؟

O2Temor🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉امینامیر حسینMax22محمدامین حیدریEA GAMERHaj ClankKHEDER_Pro_GamerEllieKAGANmahdi12345Gamer Game Overꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗGeraltAMFisGONEKratosParham_Shهادی صفاییmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا