هاست پرسرعت
بازی

بیش از 500 شرکت برای حضور در Gamescom 2022 ثبت نام کردند

بیش از 500 شرکت برای حضور در Gamescom 2022 ثبت نام کردند

برگزارکننده رویداد Gamescom اعلام کرده است که بیش از 500 شرکت برای شرکت در نمایشگاه امسال ثبت نام کرده‌اند.

رویداد Gamescom 2022 که از 24 تا 28 آگوست برگزار می‌شود، یک رویداد ترکیبی است که به صورت حضوری در کلن و همچنین به طور آنلاین برگزار می‌شود. در اواسط ماه مه، برگزارکنندگان Gamescom ادعا کردند که حدود 250 شرکت ثبت نام کرده‌اند، اما اکنون می‌گویند که این تعداد دو برابر شده است و استودیوهای بسیار بیشتری در حال ثبت نام هستند. در حالی که این تعداد به وضوح شامل ناشران و توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی می‌شود، شرکت‌های خارج صنعت گیم نیز برای استفاده از جمعیت و تبلیغات، در این همایش حضور خواهند داشت.

بخشی از این 500 شرکت شامل استودیوهای توکی گیمز (2K Games)، 505 گیمز، بندای نامکو (Bandai Namco)، ریزر (Razer)، سگا اروپا (SEGA Europe)، تیم 17 (Team 17)، تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic)، یوبی‌سافت (Ubisoft)، وارنر برادرز گیمز (Warner Brothers Games) و ایکس باکس (Xbox) می‌شوند. با وجود تعداد بالای شرکت‌های درگیر، تعدادی از ناشران بزرگ قبلا تایید کرده‌اند که در Gamescom امسال شرکت نخواهند کرد. نینتندو ماه گذشته اعلام کرد که در نمایشگاه کلن حضور نخواهد داشت و گفت:

پس از بررسی دقیق، تصمیم گرفتیم که امسال در مراسم شهر کلن شرکت نکنیم.

این روند چند هفته بعد توسط سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) دنبال شد و این شرکت ژاپنی تایید کرد که پلی استیشن در مراسم شرکت نخواهد کرد.

رویداد Gamescome 2022 با Gamescom Opening Night Live در 23 آگوست شروع می‌شود. سپس به مدت چهار روز برای بازدیدکنندگان تجاری، مطبوعات و تولیدکنندگان محتوا باز خواهد بود. Gamescom 2022 علاوه بر حوزه‌های تجاری و سرگرمی، بخش‌های اضافی دیگری را نیز وعده می‌دهد.

امیر حسینmeysambعلی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا