هاست پرسرعت
خودرو

بیوک انویستا بازار چین در آمریکا نیز عرضه خواهد شد

بیوک انویستا بازار چین در آمریکا نیز عرضه خواهد شد

بیوک با تائید شایعات پیشین اعلام کرد کراس اوور جدید انویستا که چند ماه پیش در بازار چین معرفی شده بود راهی آمریکا نیز خواهد شد. این کراس اوور فست بک به دنبال مأموریت اصلی خود برای جذب خریداران جوان خواهد بود. مارک روس رئیس جنرال موتورز قبلاً گفته بود:

بیوک انویستا چندی پیش در چین روی خط تولید رفته و از طراحی خاص این برند سود می‌برد. خودرو برای بازار آمریکا نیز آماده می‌شود تا یک محصول زیبای جدید به سبد محصولات بیوک یپیوندد.

البته اظهارات روس بیش از آنکه پاسخ به سؤالات خبرنگاران باشد بیشتر سؤالات دیگری را ایجاد کرد. ما نمی‌دانیم انویستا چه زمانی در آمریکا معرفی خواهد شد و اینکه مشخص نشده این خودرو از چین صادر خواهد شد یا اینکه در کارخانه دیگری روی خط تولید خواهد رفت. همچنین جایگاه دقیق این کراس اوور در سبد محصولات بیوک مشخص نیست. گفته می‌شود محصول موردبحث احتمالاً به عنوان مدل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و از تریم سطح بالا با پسوند اونیر نیز استفاده خواهد کرد.

جزئیات فنی بیوک انویستا بازار آمریکا نیز با نزدیک شدن به موعد عرضه اعلام خواهد شد اما نسخه بازار چین این خودرو قیمت معادل ۲۱ هزار دلاری دارد و پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی آن قدرت ۱۸۱ اسب بخار تولید کرده و با گیربکس CVT همکاری می‌کند. این کراس اوور تازه‌نفس به دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پکیج ظاهری اسپرت با نام GS اشاره کرد. متقاعد کردن خریداران جوان برای حضور در شوروم های بیوک تنها یکی از وظایف انویستا خواهد بود. در مرحله بعدی این خودرو پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید بیوک خواهد بود و در سال‌های آینده شاهد تأثیر طراحی این خودرو روی دیگر محصولات بیوک نیز خواهیم بود. نظر شما درباره این کراس اوور جدید چیست؟ آیا انویستا در بازار رقابتی آمریکا موفق خواهد شد؟

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا