هاست پرسرعت
خودرو

بی ام و i4 M50 با تیونینگ AC اشنایتزر رونمایی شد

بی ام و i4 M50 با تیونینگ AC اشنایتزر رونمایی شد

AC اشنایتزر با خلاقیت خود یک خودروی پلیس از بی‌ام‌و i4 خلق می‌کند که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای آینده پلیس آلمان باشد.

تیونر آلمانی AC اشنایتزر که به تقویت محصولات بی‌ام‌و آئودی می‎‌پردازد در ماه آخر سال گذشته میلادی از یک دستگاه بی‌ام‌و i4 تقویت‌شده رونمایی کرد. این خودرو در جریان رویداد «tune in! Safe» معرفی شد که بخشی از طرح وزارت فدرال حمل‌ونقل و زیرساخت‌های دیجتال در آلمان به شمار می‌رود.

بی ام و i4 M50 با تیونینگ AC اشنایتزر رونمایی شد

این بی‌ام‌و که از بسته M پرفورمنس نیز استفاده می‌کند برخلاف تصور اولیه یک پلیس واقعی نیست و تنها برای شباهت به آن دگرگون شده است. این خودرو که در نمایشگاه «وِلت» بی‌ام‌و در مونیخ به نمایش درآمد از طرح‌های بدنه مخصوص پلیس آلمان و تجهیزات فرستادن سیگنال از برند «هِلا» سود می‌برد. رینگ‌های ۲۰ اینچی i4 M50 در جلو و عقب به‌ترتیب درون تایرهای وستوس S1 ایوو ۳ با مشخصات ۲۵۵/۳۵ R20 و ۲۶۵/۳۵ R20 از برند هانکوک قرار گرفته‌اند. سیستم فنربندی این سدان کمی سفت‌تر شده و ارتفاع آن نیز ۲۵ میلی‌متر کاهش یافته است.

بی ام و i4 M50 با تیونینگ AC اشنایتزر رونمایی شد

این هشتمین بار است که AC اشنایتزر یک خودرو را برای حضور در رویداد «Tune in! Safe» رونمایی می‌کند. تیونر آلمانی i4 را به پکیج و قطعات آیرودینامیکی نیز مجهز کرده است که در سپر جلو و عقب به وضوح دیده می‌شوند و این خودرو را نسبت‌به نمونه اصلی متمایز می‌کند. اسپویلر فیبرکربنی، چراغ‌های پلیس روی جلوپنجره کلیوی و چراغ آژیر پلیس روی سقف خودرو توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

بی ام و i4 M50 با تیونینگ AC اشنایتزر رونمایی شد

AC اشنایتزر موتور خودرو را بدون تغییر رها کرده است پس این i4 M50 نیز از همان دو موتور برقی نسخه عادی سود می‌برد. البته نسخه M50 نهایت سدان i4  نخواهد بود و بی‌ام‌و قصد دارد با تست و بررسی نسخه چهار موتوری این خودرو، یک مدل بالارده از آن را برای رواج بیشتر پلتفرم «نئو کلاس» روانه بازار کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا