هاست پرسرعت
بازی

تاثیر قسمت سوم House of the Dragon بر شخصیت دیمون تارگرین

تاثیر قسمت سوم House of the Dragon بر شخصیت دیمون تارگرین

طبق صحبت تهیه‌کنندگان سریال House of the Dragon، نبرد استپ‌استونز در قسمت سوم منجر به تولد دوباره دیمون تارگرین خواهد شد.

سریال House of the Dragon که با استقبال گسترده‌ای از سوی تماشاگران مواجه شده است، منجر به خلق شخصیتی جذاب در تلویزیون به نام دیمون تارگرین شده که به سبب هنرنمایی زیبای مت اسمیت (Matt Smith) مورد تحسین قرار گرفته است. شاهزاده‌ای بی‌رحم، وفادار به خانواده، مقتدر و جنگجو که در قسمت سوم وقایع هیجان‌انگیزی را رقم زد.

حال نیز طبق صحبت‌های جدید تهیه‌کنندگان این سریال، نبرد استپ‌استونزی که در قسمت سوم شاهد بودیم، باعث خواهد شد تا شخصیت دیمون تارگرین دوباره متولد شده و اهداف جدیدی را دنبال نماید.

نبرد استپ‌استونز که یادآور قسمت تماشایی سریال Game of Thrones به نام نبرد حرام‌زادگان می‌باشد، شخصیت دیمون را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد. زیرا تهیه‌کنندگان سریال ادعا دارند که او خودش را برای امپراطوری ثابت کرده و دیگر کسی قادر نیست تا او را متوقف نماید. او برای جلب توجه برادر پادشاه خود تا سر حد مرگ مبارزه کرد و مرگ برای وی هیچ اهمیتی ندارد.

تبلیغات

با این حال طبق ادعای تهیه‌کنندگان، تمام اوضاع بر وفق مراد دیمون نخواهد بود؛ زیرا او به زودی یک شکست بزرگ را تجربه می‌کند و با پستی و بلندی‌های بسیاری روبرو خواهد شد.

بینندگان سریال House of Dragon در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) می‌توانند شاهد قسمت چهارم بوده تا با نتیجه نبرد استپ‌استونز مواجه شوند.

منبع: کولایدر

DARKSIRENnavidphoenixmeysambHossein82Nعمو فیل کبیرLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا