هاست پرسرعت
بازی

تاثیر قسمت پنجم House of the Dragon بر آینده این سریال

تاثیر قسمت پنجم House of the Dragon بر آینده این سریال

وقایعی که در قسمت پنجم سریال House of the Dragon رقم خورده است، باعث رخ دادن مسائل بسیار هیجان‌انگیزی خواهد شد.

جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) در داستان‌های خود همیشه رقم زننده اتفاقات تلخی در جریان عروسی‌ها بوده است. از عروسی خونین داستان Game of Thrones گرفته که منجر به قتل عام خاندان استارک شد تا عروسی جفری که منجر به کشته شدن او شد، همیشه در عروسی‌هایی که جرج مارتین روایت کرده است، باید انتظار به وقوع پیوستن بدترین اتفاقات ممکن را داشته باشیم.

این مسئله درباره عروسی رینیرا تارگرین و لینور ولاریون نیز باری دیگر به وقوع پیوست و علی‌رغم این که تمام شخصیت‌های اصلی سالم و سلامت باقی‌مانده‌اند، اما اتفاقی به وقوع پیوست که تاثیر بزرگی بر قسمت‌های آینده خواهد داشت.

قسمت پنجم از فصل نخست سریال House of the Dragon حول محور شخصیت سر کریستون کول با هنرنمایی فابین فرانکل (Fabien Frankel) بود که بسیار غیرمنتظره ظاهر شد و باعث شوکه‌شدن بینندگان گشت. به همین دلیل نیز او در مصاحبه با خبرگزاری اینترتینمت ویکلی اعلام کرده که:

تبلیغات

برای او سرنوشت کاملاً متفاوتی مقدر شده و رویه‌ای را در پیش خواهد گرفت که نسبت به قسمت‌های ابتدایی بسیار دگرگون شده خواهد بود. همین مسئله باعث شده تا ایفای چنین نقشی برای من جذابیت داشته باشد. همان‌طور که در کتاب این مجموعه به قلم جرج مارتین شاهد بوده‌ایم، او شوالیه‌ای نجیب ‌زاده است که قسم خورد تا از جان شاهزاده رینیرا محافظت نماید. با این حال وقایعی رقم ‌می‌خورد که وفاداری سر کریستون کول را به چالش می‌کشد.

همان‌گونه که در مجموعه Game of Thrones شاهد بوده‌ایم، عشق به منزله مرگ وظیفه است. عشقی که سر کریستون کول نسبت به شاهزاده رینیرا دارد منجر به نادیده گرفتن وظیفه او شد و همین مسئله در قسمت‌های بعد اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زند.

با توجه به این که در پایان قسمت پنجم شاهد اتحاد کریستن کول با ملکه خواهیم بود، باید ببینیم که وفاداری او نسبت به رینیرا به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد.

منبع: مووی‌وب

meysambnavidphoenixعمو فیل کبیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا