هاست پرسرعت
بازی

تاثیر مثبت قرار گرفتن Deep Rock Galactic در سرویس پلی استیشن پلاس

تاثیر مثبت قرار گرفتن Deep Rock Galactic در سرویس پلی استیشن پلاس

به‌تازگی در جریان کنفرانس مالی گروه امبریسر، شرکت مادر و مالک Coffee Stain، ناشر بازی Deep Rock Galactic، سورن لوندگارد، مدیرعامل استودیو گوست شیپ گیمز که سازنده آن است گفته عرضه این اثر روی سرویس پلی استیشن پلاس در موفقیت این IP نقش چشم‌گیری داشته است.

بازی Deep Rock Galactic، اولین و تنها بازی ساخته شده استودیو گوست شیپ گیمز است که در سبک شوتر اول‌شخص وابسته‌به همکاری و کوآپ است. این بازی ابتدا در سال ۲۰۲۰ روی پی‌سی عرضه شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. سپس در ژانویه ۲۰۲۲ بازی روی سرویس پلی استیشن پلاس هم قرار گرفت. لوندگارد درباره عرضه کامل بازی گفت: «ما تمام رکوردهای خود در تعداد بازیکنان و درآمدزایی را شکستیم».

او سپس افزود: «ما وارد پلی استیشن پلاس شدیم و خیلی خیلی سریع ۱۰ میلیون بازیکن این اثر را دریافت کرده، شروع به تجربه آن کردند، از محتوای فصل جدید لذت بردند، بسته‌های الحاقی تزئینی خریدند و در کل زمان واقعا خوبی داشتند و این باعث شد آی‌پی Deep Rock Galactic بیشتر از قبل وارد جریان اصلی شود [به موفقیت برسد]».

بازی Deep Rock Galactic مورد استقبال کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و اکنون روی وبسایت متاکریتیک نمره ۸۵ از ۱۰۰ را دریافت کرده است. این اثر روی پلی استیشن 4 هم در دسترس قرار دارد و بخشی‌از سرویس ایکس باکس گیم پس است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا