هاست پرسرعت
بازی

تاد هاوارد می‌خواهد Elder Scrolls 6 یک شبیه‌ساز زندگی در جهان فانتزی باشد

تاد هاوارد می‌خواهد Elder Scrolls 6 یک شبیه‌ساز زندگی در جهان فانتزی باشد

کارگردان ششمین نسخه فرنچایز The Elder Scrolls، تاد هاوارد (Todd Howard)، می‌خواهد این بازی به عنوان یک شبیه‌ساز تمام عیار برای زندگی در جهانی فانتزی شناخته شود.

تبلیغات

از قرار معلوم، TES VI آخرین اثری خواهد بود که توسط تاد هاوارد کارگردانی می‌شود؛ در حال حاضر هاوارد مشغول به کارگردانی Starfield و تهیه‌کنندگی بازی در دست ساخت استودیوی Machine Games از فرنچایز ایندیانا جونز (Indiana Jones) است و در ادامه، به سراغ ششمین بازی از فرنچایز محبوب الدر اسکرولز (The Elder Scrolls) خواهد رفت.

این عنوان، همزمان با معرفی Starfield و در مراسم E3 2018 معرفی شد. چیزی بیش‌تر از اعلام «در دست ساخت بودن» بازی در کار نبود؛ چرا که مشخصاً بتسدا (Bethesda) در حال توسعه فعال Starfield بوده و طرفداران باید تا سال‌ها منتظر عرضه TES VI می‌ماندند. در همین راستا، در مصاحبه‌ای با مجله GQ از هاوارد پرسیده شد که چه نظری راجع به معرفی زودهنگام این بازی دارد و هاوارد اینگونه پاسخ داد:

این سوال را خیلی از خودم می‌پرسم. به نظرم بهتر بود که بازی را ساده‌تر معرفی می‌کردیم.

منظور هاوارد، احتمالاً همان کاری است که با رونمایی از توسعه Fallout 5 پس از اتمام ساخت TES VI انجام داد. در ادامه، هاوارد در پاسخ به این سوال که چه اهدافی برای بازی بعدی‌اش در نظر گرفته، اینطور جواب داد:

نمی‌خواهم جواب بدهم، اما در عین حال می‌خواهم مودب باشم. می‌توانم بگویم که ما می‌خواهیم بازی بعدی سری The Elder Scrolls، نقش یک شبیه‌ساز تمام عیار برای زندگی در جهانی فانتزی را ایفا کند. با توجه به زمان سپری شده از عرضه نسخه قبل، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، می‌دانیم که نسخه بعدی سری الدر اسکرولز در مراحل ابتدایی توسعه است و با موتور بازی‌سازی Creation Engine 2 توسعه خواهد یافت؛ همان موتور بازی‌سازی که در توسعه Starfield به کار رفته است. با این حال، تاد هاوارد اظهار دارد که همچنان، باید بهینه‌سازی‌های خاصی برای استفاده از این موتور برای توسعه TES VI اعمال شود.

تاد هاوارد می‌خواهد Elder Scrolls 6 یک شبیه‌ساز زندگی در جهان فانتزی باشد
تاد هاوارد کارگردان عناوین تحسین شده‌ای همچون The Elder Scrolls Skyrim است

با توجه به اینکه نسخه قبلی فرنچایز الدر اسکرولز (The Elder Scrolls V: Skyrim) نزدیک به ۱۲ سال پیش روانه بازار شد، عرضه نسخه بعدی آن در حوالی سال ۲۰۲۸، محتمل به نظر می‌رسد. فاصله ۱۷ ساله بین دو نسخه فرنچایز، چیزی نیست که کسی با آن موافق باشد و تاد هاوارد هم از این قضیه مستثنی نیست؛ اما از نظر وی، زمان بهتری برای توسعه Starfield وجود نداشته، چرا که محبوبیت کم‌نظیر Skyrim و The Elder Scrolls Online چیزی است که خیال بتسدا را بابت بقای محبوبیت سری الدر اسکرولز، راحت می‌کند.

ما همیشه می‌خواستیم چیزی شبیه به Starfield را بسازیم. برای مدتی طولانی می‌خواستیم کار دیگری انجام دهیم و دنیای جدیدی خلق کنیم. وقتی به گذشته برمی‌گردم، به یاد دارم که ما ساخت آن را درست بعد از Fallout 4 شروع کردیم؛ یعنی سال ۲۰۱۵. اگر حالا نه، پس چه زمانی؟ احساس می‌کردیم که اگر حالا همان زمان مناسب نباشد، هیچوقت پاسخی برای این سوال پیدا نخواهیم کرد.

در عین حال، شرایط مشابهی برای فرنچایز دیگر بتسدا برقرار است. سری فال‌اوت (Fallout) هم با عرضه موفق Fallout 4 و وضعیت پایدار فعلی Fallout 76، در شرایط نسبتاً مساعدی به سر می‌برد. بنا به گفته تاد هاوارد، نسخه بعدی سری فال‌اوت، پس از عرضه TES VI وارد فاز اصلی توسعه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با گفته‌های تاد هاوارد چیست؟ چه انتظاراتی از نسخه‌های بعدی Elder Scrolls و Fallout دارید؟

دکتره gsxrmeysambWitcherHesamAIکوروشRED DEAD & STARFIELDBlack SwordsmanAbsurd heroشادمن 3DarkSideمحمدامین حیدریStarfieldjohn117v-alkalinesorenaTahaicskull dark zoroVisible gamer manداچ پلن دِر لیندsefirot2011more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا