تارون اجرتون: با مارول برای ایفای نقش ولورین ملاقات داشتم

تارون اجرتون: با مارول برای ایفای نقش ولورین ملاقات داشتم

در حالی که نام تارون اجرتون برای ایفای نقش ولورین در اینترنت دست به دست می‌شود، خود او نیز اعلام کرده که با مارول صحبت‌هایی داشته است.

با توجه به این که دنیای سینمایی مارول هر ساله در حال گسترش می‌باشد، زمانی تا معرفی گروه‌های Fantastic Four و X-Men باقی نمانده است. مسئله‌ای که باعث شده تا گمانه‌زنی درباره بازیگران آن‌ها به یکی از موضوعات داغ چند وقت اخیر تبدیل شود.

یکی از شخصیت‌های محبوب مارول ولورین نام دارد؛ کسی که در گذشته توسط هیو جکمن (Hugh Jackman) در پروژه‌های مختلف سینمایی به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده بود. حال که مارول به لطف خرید گران قیمت کمپانی دیزنی، صاحب حق پخش این شخصیت شده است، طرفداران به نام‌هایی همچون دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe)، آنتونی استار (Antony Starr) و تارون اجرتون (Taron Egerton) اشاره دارند.

تارون اجرتون که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی ایفای نقش ولورین تبدیل شده است، به تازگی فاش کرده که درباره این نقش با استودیو مارول صحبت‌هایی داشته است.

فکر نمی‌کنم که اشاره به این موضوع کار اشتباهی باشد. ایفای چنین نقشی در عین این که باعث هیجان‌زدگی من خواهد بود؛ اما می‌تواند ترس و نگرانی را نیز من در شعله‌ور کند. زیرا هیو جکمن آن چنان زیبا این شخصیت را به تصویر کشید که برای من یا هر شخص دیگری کار دشواری در پیش خواهد بود. امیدوارم که آن‌ها یک فرصت به من بدهند و این اتفاق به وقوع بپیوندد.

یکی از انتقاداتی که به فاز چهارم مارول وارد شده است، ریتم کند آن می‌باشد. با توجه به این که Avengers: Endgame پایانی حماسی را برای سه فاز نخست رقم زد، فاز چهارم با یک ریتم کند و آرام آغاز شده است. ریتمی که کوین فایگی (Kevin Feige) آن را به عنوان یک شروع دوباره خطاب می‌کند. زیرا داستان سنگ‌های بی‌نهایت پایان یافته و حال دنیای سینمایی مارول باید شروعی دوباره را تجربه نماید تا بتواند به داستان‌های هیجان‌انگیز جدیدی دست پیدا نماید.

با توجه به این که در طی مراسم کامیک‌کان پیش رو، مارول و دیزنی حضور دارند؛ می‌توان انتظار رونمایی‌های بزرگی را داشت که حتی شاید منجر به معرفی بازیگر جدید شخصیت ولورین نیز بشود.

منبع: مووی‌وب

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل