هاست پرسرعت
بازی

تاریخ احتمالی عرضه کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 XT

تاریخ احتمالی عرضه کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 XT

شرکت AMD درحال حاضر روی سطح میان‌رده‌ی پردازنده‌های گرافیکی خود تمرکز کرده و این مستقیماً با برنامه‌ریزی انویدیا برای رونمایی از کارت گرافیک RTX 4060 در ماه آینده در ارتباط است. براین اساس گفته شده که کارت گرافیک RX 7600 XT در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) معرفی خواهد شد. Moore’s Law is Dead این خبر را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است.

شرکای تجاری AMD از این تاریخ اقدام به ارسال نمونه‌های کارت گرافیک RX 7600 XT به اینفلوئنسرها و رسانه‌ها خواهند کرد تا برای انتشار نتایج عملکرد آن حداقل ۱۰ روز فرصت داشته باشند. در زمان انتشار این خبر، هنوز مشخص نیست که AMD مدل رفرنس خاصی را برای این کارت در نظر گرفته یا خیر.

AMD Radeon RX 6600 XT

نکته جالب توجه این است که AMD رویکرد انویدیا را در ارائه مجوز انتشار اطلاعات محصول جدید خود در پیش خواهد گرفت. براین اساس بین مدل‌هایی که با قیمت MSRP عرضه می‌شوند و مواردی که قیمت بالاتری دارند، تفاوت قائل شده و ابتدا مجوز انتشار اطلاعات مربوط‌به نقد بررسی کارت‌هایی که با قیمت مصوب عرضه می‌شوند ارائه خواهد شد. این سبک، به نفع خریدارانی است که در زمان عرضه‌ی یک GPU ابتدا به‌دنبال نتایج عملکرد مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر آن هستند. همچنین این کار باعث می‌شود شرکای تجاری AMD نیز به سمت عرضه‌ی این مدل‌ها در روز نسخه عرضه سوق داده شوند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با gsxr و سایر کاربران در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا