هاست پرسرعت
بازی

تاریخ انتشار بازی Atlas Fallen مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Atlas Fallen مشخص شد

تاریخ انتشار جدید بازی Atlas Fallen به استودیوی دک13 اینتراکتیو (Deck13 Interactive) فرصت می‌دهد تا پتانسیل این فرنچایز جدید را به حداکثر برساند.

در کنار بازی The Lords of the Fallen، فوکس اینترتینمنت (Focus Entertainment) اخیرا بازی RPG، اکشن و کاملا جدیدی از استودیو دک‌13 به‌نام Atlas Fallen را معرفی کرده است. بازی در دنیایی مملو از شن و ماسه می‌گذرد و در Gamescom Opening Night Live واکنش‌های زیادی از خود برجای گذاشت.

در یک بیانیه مطبوعاتی، ناشر بازی اعلام کرد که قصد دارد این عنوان را در بهار 2023 منتشر کند. این مدت زمان به تیم‌های درون دک‌13 اینتراکتیو این امکان را می‌دهد تا پتانسیل این فرنچایز جدید را به حداکثر برسانند.

تبلیغات

پیش از این گفته شده بود که Atlas Fallen در سال آینده منتشر می‌شود. البته، این موضوع در حال حاضر به جای تایید کامل، تنها برنامه‌ریزی شده است، بنابراین منتظر تاریخ انتشار قطعی‌تری در ماه‌های آینده باشید.

بازی Atlas Fallen عنوانی نسل نهمی است و برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد. بازیکنان در داستان این بازی بازیکنانی بشریت را از “خدایان فاسد” رها می‌کنند و در شن‌های یک سرزمین عجیب، به ماجراجویی می‌پردازند. در کنار سر خوردن بی‌وقفه در میان ماسه‌ها، می‌توان از سلاح‌ها و توانایی‌های مختلفی نیز استفاده کرد.

تاکنون، ما فقط هیولاهای مختلف را به عنوان تهدید اصلی جهان بازی شاهد بودیم، اما دک‌13 رازها و خطرات مختلفی را در دنیای فانتزی خود نوید می‌دهد که می‌توان آن‌ها را به‌صورت انفرادی یا به‌ صورت چندنفره کشف کرد.

DARKSIRENABDVDvahid gamermeysambامینBehzaaadEl DiabloامیرMohsenj74

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا