تاریخ رونمایی از سری شیائومی 13 و MIUI 14 مشخص شد

تاریخ رونمایی از سری شیائومی 13 و MIUI 14 مشخص شد

شیائومی سرانجام تاریخ عرضه گوشی‌های سری 13 شیائومی خود را تایید کرد. مراسم رونمایی از این گوشی‌ها برای روز پنجشنبه 1 دسامبر (10 آذر) ساعت 19 به وقت پکن (14:30 به وقت ایران) برنامه‌ریزی شده است. همچنین تایید شده که جدیدترین نسخه از رابط کاربری شیائومی با نام MIUI 14 نیز در کنار گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو در این رویداد معرفی خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.

رئیس کمپانی شیائومی، لی جون، یک تصویر رندر شده رسمی از شیائومی 13 را به اشتراک گذاشته که صفحه نمایش اولد تخت با حاشیه‌های 1.61 میلی‌متری در بالا و کناره‌ها را نشان می‌دهد، در حالی که حاشیه پایین نمایشگر کمی بیش‌تر و برابر 1.81 میلی متر خواهد بود. علاوه بر این، عرض بدنه این گوشی 71.5 میلی متر خواهد بود که کار کردن با یک دست را بسیار آسان می‌کند.

همچنین، گفته شده که تمام گوشی‌های سری 13 شیائومی دارای گواهینامه IP68 در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار خواهند بود. علاوه بر این، شیائومی تأیید کرده که ساعت هوشمند واچ اس 2 (Watch S2)، هدفون شیائومی بادز 4 (Xiaomi Buds 4 TWS) و همچنین اولین رایانه رومیزی این شرکت به همراه یک روتر وای-فای جدید و یک پروژکتور، در رویداد روز پنجشنبه معرفی خواهند شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل