هاست پرسرعت
بازی

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Blade مارول مشخص شد

تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Blade مارول مشخص شد

استودیو مارول تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم Blade را مشخص کرده تا آن را برای اکران در سال آینده میلادی مهیا کند.

فیلم بلید (Blade) یکی دیگر از فیلم‌های در حال ساخت استودیو مارول به شمار می‌رود. بر خلاف دیگر آثار این دنیای سینمایی، قبلا فیلمی بر اساس همین شخصیت و به همین نام در سال ۱۹۹۸ میلادی ساخته شده بود و این فیلم تازه به نوعی ریبوت این فیلم کلاسیک به شمار می‌رود.

استودیو مارول به دنبال آن است تا تولید و فیلمبرداری فیلم «بلید» را از ۵ اکتبر سال جاری میلادی (چهارشنبه ۱۳ مهر) یعنی کمتر از یک ماه دیگر آغاز کند. تولید این فیلم نیز در تاریخ ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۳ (شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱) به پایان خواهد رسید.

نویسنده سریال نگهبانان (Watchmen) یعنی استیسی آسای کافور (Stacy Osei-Kuffour) برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم «بلید» به خدمت گرفته شده و کارگردانی فیلم را نیز بسم طارق (Bassam Tariq) در دست دارد.

تبلیغات

برنده جایزه اسکار ماهرشالا علی (Mahershala Ali) قرار است نقش این قاتل خون‌آشام‌ها و نقش اصلی فیلم را بازی کند. در کنار او نیز بازیگر فیلم ۵ هم‌خون (Da 5 Bloods) یعنی دلروی لیندو (Delroy Lindo) و بازیگر سریال کریپتون (Krypton) یعنی آرون پیر (Aaron Pierre) نیز در فیلم «بلید» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

در حال حاضر جزییات بسیار اندکی در مورد داستان و اتفاقات فیلم «بلید» در دست است اما شایعات و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در این فیلم، شخصیت فالون گری معرفی خواهد شد که دختر بلید است. گزارش‌هایی از حضور بازیگر هفده ساله میلان ری (Milan Ray) در این فیلم وجود دارد و بسیاری بر این باور هستند که او نقش دختر بلید را بازی خواهد کرد. فعلا حضور این بازیگر در این فیلم توسط استودیو مارول تایید نشده است.

با اینکه تاکنون شخصیت بلید با بازی ماهرشالا علی در دنیای سینمایی مارول دیده نشده اما صدای او در صحنه پس از تیتراژ فیلم اترنالز (Eternals) شنیده شده است. فیلم «بلید» برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: movieweb

matrix4221489meysambvitto corleone

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا