هاست پرسرعت
بازی

تاریخ عرضه‌ی Like A Dragon: Ishin با انتشار تریلری مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی Like A Dragon: Ishin با انتشار تریلری مشخص شد

تریلر جدید نسخه‌ی فرعی Yakuza یعنی Like A Dragon: Ishin به شخصیت‌های مختلف آن می‌پردازد و تاریخ انتشارش را 21 فوریه 2023 (2 اسفند 1401) عنوان می‌کند.

این تریلر که در ادامه قابل مشاهده است، در پی معرفی اولیه‌ی بازی در رویداد State of Play اخیر سونی و طی پخش زنده‌ی استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی ریو گا گوتوکو (Ryu Ga Gotoku Studio) انتشار یافت.

دانلود 720
دانلود 1080

وقایع این بازی که ابتدا در سال 2014 برای پلی استیشن 3 و 4 منتشر شده بود، در میانه‌ی نخستین دهه از قرن نوزدهم رخ می‌دهد. بازیکنان نیز در نقش یک سامورایی واقعی با نام ساکاموتو ریوما (Sakamoto Ryoma) قرار می‌گیرند.

ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، مدیر اجرایی تولید Like A Dragon: Ishin، نیز در مورد بازی گفت:

شخصیت‌های محبوب Yakuza 6 و Yakuza 7 را به این نسخه‌ی جدید اضافه می‌کنیم تا تمام شخصیت‌های این بازی سرشناس باشند. همچنین، می‌خواهیم موسیقی و چیزهایی دیگر را از بازی‌های دیگر به این نسخه بیاوریم.

تبلیغات

ماسایوشی یوکویاما

نسخه‌ی 2014 بازی شامل شخصیت‌ها و موسیقی نسخه‌های 1 تا 5 این مجموعه بازی می‌شد. مدیر روابط عمومی جهانی در شعبه‌ی آمریکای سگا (Sega of America) یعنی دیوید هیندز (David Hinds) همزمان با معرفی بازی در شب گذشته در PlayStation Blog نوشت:

بازی Like a Dragon: Ishin عنوانی است که در سبک اکشن ماجراجویی، تاریخی و دلهره‌آور قرار دارد و دهه‌ی هفتم قرن نوزدهم شهر کیو (Kyo) را روایت می‌کند که گونه‌ی تخیلی شهر کیوتو (Kyoto) است. سایر بازی‌ها به داستان‌های قدیمی‌تر در ژاپن می‌پردازند، اما Ishin امکان تجربه‌ی وقایعی که منجر به پایان یافتن دوره‌ی مشهور سامورایی‌ها شد را برای شما فراهم می‌کند. قهرمان ما، ساکاموتو ریوما، شخصیتی حقیقی و تاریخی است و بیش از هر چیز، با برانداختن حکومت شوگان‌ها (Shogun) و اِعمال اصلاحاتی بنیادین بر ژاپن شناخته می‌شود.

دیوید هیندز

نسخه‌ی Ishin یکی از سه عنوان Yakuza است که پیش از رویداد Tokyo Game Show معرفی می‌شود. دو نسخه‌ی دیگر Like A Dragon 8 و Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name هستند. همچنین، تهیه‌کننده‌ی این مجموعه سال گذشته گفته بود که دوست دارد Ishin و یک نسخه‌ی فرعی دیگر از این مجموعه با نام Kenzan را برای غرب منتشر کند.

بازی Ryu ga Gotoku Kenzan یکی از نسخه‌های فرعی تاریخی Yakuza است که در سال 2008 برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود. این بازی ابتدای قرن هفدهم ژاپن را به تصویر می‌کشید و داستان شمشیرزنی ژاپنی به نام میاموتو موساشی (Miyamoto Musashi) را روایت می‌کرد.

El DiabloEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا