هاست پرسرعت
بازی

تاریخ عرضه بازی Thymesia به تعویق افتاد

تاریخ عرضه بازی Thymesia به تعویق افتاد

توسعه‌دهندگان عنوان Thymesia اعلام کردند که برای ایجاد تغییرات ناشی از بازخوردهایی که دموی آن دریافت کرد، بازی به مدت 9 روز تاخیر خورده است.

تیم17 (Team17)، ناشر بازی، و استودیوی اوربردر (OverBorder Studio)، توسعه‌دهنده‌ی آن، اعلام کردند که تاریخ عرضه‌ی بازی Thymesia به تعویق افتاده است. در ابتدا قرار بود این عنوان در تاریخ 18 مرداد (9 آگوست) منتشر شود، اما تاریخ عرضه‌ی جدید به 27 مرداد (18 آگوست) تغییر پیدا کرد.

این استودیو از طریق بیانیه‌ای در استیم اعلام کرد که دلیل تاخیر Thymesia اطمینان حاصل پیدا کردن از تجربه‌ی بهتر بازیکنان پس از بازخوردهای مربوط به دموی اخیر آن است که در استیم منتشر شد.

محتوای بیانیه بدین‌گونه است:

بعد از لیست‌بندی بازخوردهای افراد از دموی اخیر استیم، تصمیم گرفتیم که تاریخ عرضه‌ی بازی را به چند روز دیرتر در 18 آگوست منتقل کنیم.

ما کاملا به ساخت بهترین تجربه‌ی ممکن از Thymesia متعهد هستیم و این چند روز اضافه به ما فرصت کافی برای ایجاد تغییرات در تمام پلتفرم‌ها را خواهد داد.

بازی Thymesia برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد. این بازی در یک پادشاهی طاعون‌زده جریان دارد و بازیکنان را در نقش شخصیتی به نام Corvus قرار می‌دهد که در تلاش برای بازیابی خاطرات گمشده‌ی خود است.

DARKSIRENAhmad_TRmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا