هاست پرسرعت
بازی

تاریخ پخش فصل نهم و پایانی The Flash اعلام شد

تاریخ پخش فصل نهم و پایانی The Flash اعلام شد

شبکه سی دابلیو به تازگی زمان شروع پخش قسمت‌های پایانی سریال The Flash را اعلام کرده است.

سریال فلش (The Flash) یکی از سریال‌های شبکه سی دابلیو به شمار می‌رود که بر اساس کتاب‌های کمیک دی‌سی ساخته شده و توانسته در طی هشت فصل گذشته خود، توجه مخاطبان زیادی را به خودش جلب کند. حالا به تازگی تاریخ پخش فصل نهم آن مشخص شده است.

اولین فصل سریال «فلش» در سال ۲۰۱۴ میلادی از شبکه سی دابلیو پخش شد و از آن زمان نیز یکی از پربازدیدترین سریال‌های این شبکه بوده است. نقش اصلی این سریال را گرنت گاستین (Grant Gustin) بازی می‌کند.

در فصل نهم سریال «فلش»، علاوه بر گرنت گاستین دیگر بازیگران نیز حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کندیس پاتون (Candice Patton)، دنیل پانابیکر (Danielle Panabaker)، دنیل نیکولت (Danielle Nicolet) و برندون مک‌نایت (Brandon McKnight) اشاره کرد.

تبلیغات

فصل نهم سریال حدود یک هفته پس از اتفاقات پایانی فصل هشتم را دنبال خواهد کرد و در آن، بری آلن و آیریس وست آلن پس از نبردی حماسی، از قبل نسبت به یکدیگر نزدیک‌تر می‌شوند. با این حال، پس از ورود گروهی از سرکشان، زندگی آن‎‌ها پیچیده‌تر می‌شود.

سریال «فلش» با فصل نهم به کار خود پایان خواهد داد و این فصل نیز شامل ۱۳ قسمت خواهد بود که به صورت هفتگی از شبکه سی دابلیو پخش می‌شوند. پخش فصل نهم از تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱) شروع خواهد شد.

منبع: کولایدر

هادی صفایی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا